fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Szkolenie z marki w mediach społecznościowych z You’ll marketing & branding

 

szkolenieTwojaMarkawSM_Youll_27.09

Szkolenie: Twoja Marka w mediach społecznościowych.

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Pinterest – świat social mediów to jedna wielka rodzina, w której każdy mówi nieco innym językiem. Jak odnaleźć się w tej mieszance? Jak wykorzystać jej potencjał, żeby zdobywać klientów dla swojej firmy?

Przyjdź na nasze szkolenie i sprawdź, jak wielu ludzi zainteresowanych Twoimi usługami czeka po drugiej stronie klawiatury!

Słowem-kluczem jest dla nas „efektywność” – na szkoleniu dowiesz się wszystkiego, co pozwoli Ci odpowiedzieć na pytanie: „jak zwiększyć zasięg mojej marki i liczbę klientów?”. Poznasz m.in.:

  • skuteczne metody kreowania wizerunku Twojej firmy
  • tajniki zarządzania kontem reklamowym na Facebooku
  • rolę i zasady komunikacji w głównych mediach
  • sposoby tworzenia strategii marketingowych w social mediach
  • najlepsze narzędzia, zoptymalizowane pod kątem konkretnych grup docelowych

Szkolenie poprowadzi Joanna Staniszewska – pasjonatka komunikacji on-line, która założyła swój profil na Facebooku już w 2009 roku! Przedsiębiorczyni, konsultantka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym, wykładowczyni i mentorka. Założyła i zarządza spółką doradztwa i agencji marketingowej You’ll sp. z o.o., specjalizującej się w działaniach w nowych mediach i na rynkach międzynarodowych.

Warto szybko podjąć decyzję, bo z racji warsztatowej konstrukcji spotkania ilość miejsc na szkoleniu jest limitowana!

Bądź z nami 27 września 2016 r. (wtorek, godz. 9.00 – 16.30) w siedzibie agencji marketingowej You’ll w Gdańsku (ul. Żeleńskiego 50a/2).

Całą omawianą wiedzę przyswoisz w miłej i kameralnej atmosferze za jedyne 549,99 złotych brutto (447,15 zł netto)! Cena obejmuje koszt lunchu oraz nielimitowaną i zawsze dostępną kawę.

Uwaga! Dla klientów You’ll przygotowaliśmy cenę specjalną – zaledwie 480 zł brutto (390,24 złotych netto)!

Uczestników prosimy o zabranie własnych laptopów albo poinformowanie nas, że nie będą mieć takiej możliwości.

 

AGENDA

9.00 – 9.15

Słowo wstępu.

9.15 – 11.00

Rola poszczególnych mediów – komunikacja ukierunkowana na użytkowników różnych mediów.

  • zasady korzystania z mediów społecznościowych
  • różnice i części wspólne pomiędzy serwisami Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Pinterest
  • jak dobrać język komunikacji do konkretnego medium?
  • popularne błędy
  • aspekty prawne

11.00 – 12.30

Sposoby i narzędzia zarządzania mediami społecznościowymi i monitoringiem online.

  • jak określać grupę odbiorców?
  • opcje reklam na Facebooku
  • narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi i monitoringiem online
  • organizacja wewnętrzna obsługi mediów społecznościowych

12.30 – 13.30

LUNCH

13.30 – 14.30

Komunikacja na Facebooku.

  • formy budowania zaangażowania
  • planowanie postów i sposoby ich wyróżniania
  • sposoby kalkulacji budżetów w relacji do zasięgów, jakości grupy i konkurencyjności branży
  • czas jako jeden z wymiarów komunikacji
  • analiza i optymalizacja przebiegu kampanii

14.30 – 16.00

Warsztat: strategia w mediach społecznościowych – krok po kroku.

16.00 – 16.30

Zakończenie szkolenia, ewaluacja.

 

Weź udział w szkoleniu i poznaj metody pozwalające na świadome budowanie relacji z klientem poprzez social media – zarejestruj się już teraz!

Więcej o prelegentce:

Joanna Staniszewska wykłada na studiach dziennych i podyplomowych strategię reklamy, zarządzanie marką oraz marketing w praktyce. Szkoli między innymi ze strategii marketingowych, mediów społecznościowych, komunikacji, narzędzi marketingowych, budowania wizerunku i rozwoju osobistego. Publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR. W 2015 r. ekspertka ds. komunikacji Ministerstwa Gospodarki.

Realizowała wykłady, szkolenia i warsztaty z komunikacji, umiejętności miękkich i rozwoju osobistego między innymi dla Center of Thinking, Fundacji Twoja Inicjatywa!, Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, kobiet z czołowych globalnych korporacji z sektora consultingu, Społeczności Geek Girls Carrots, festiwalu rozwojowego dla kobiet Progressteron.

 
Strona internetowa agencji: You’ll marketing & branding