Pracodawcy Pomorza

W Sieci Relacji – ujęcie pierwsze! (+ wideo)

baner_W sieci relacji

PARTNER WYDARZENIA

logo_mazda_bmg-300x79

Uczestnictwo w networkingu, którego głównym narzędziem jest bezcenna rekomendacja biznesowa, może ułatwić jego uczestnikom budowę wszechstronnej bazy kontaktów. Bazy zróżnicowanej, wykraczającej daleko poza nasze podstawowe potrzeby związane z rozwojem własnej działalności we wstępnie ustalonym środowisku.

Networking to zarazem najlepszy sposób na samodzielną weryfikację akademickiej teorii Stanleya Milgrama, amerykańskiego psychologa optującego za rozwijanym przez siebie pojęciem „sześciu stopni oddalenia”, według którego członkowie dowolnej dużej społeczności mogą być ze sobą powiązani za pośrednictwem sieci pośrednich znajomych (tworzonej przez blisko 6 osób).

W „Pracodawcach Pomorza” nie przestajemy interesować się tym aspektem, proponując naszym zrzeszonym firmom udział w spotkaniach integrujących. Najnowszy projekt, czyli „W Sieci Relacji”, to propozycja Justyny Wojtaszczyk z agencji Keyk Project Marketing&Media i Wojciecha Giżowskiego z BreakBox Lab.

Inauguracyjne spotkanie 23 lutego w siedzibie „PP” przyniosło nam dwa studia przypadku:

  • Zmiany na polskim rynku pracy w ostatnich latach, dostosowywanie się do zmian, wprowadzone rozwiązania oraz wsparcie eksperckie podczas przewrotu na rynku (Dyrektor Regionalne Grupy Progres Iwona Kaszuba i Joanna Dargiewicz).
  • Marketing Automation czyli przyszłość prawdziwie EFEKTYWNEGO marketingu w służbie sprzedaży  (Avaus Marketing Innovations Poland Country Manager Jakub Dąbkowski).

C A S E     S T U D I E S



G A L E R I A