Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista wydarzeń

Rejestracja

Sprawdź
* Komórki wymagane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pracodawców Pomorza dla celów obsługi imprez
Uwaga! 1 dzień przed wydarzeniem prześlemy Ci SMS z przypomnieniem. Źeby potwierdzić obecność, odpowiedz 'Tak' na ten SMS
 
Jeżeli nie rejestrowałeś się wcześniej kliknij tu i wpisz wszystkie dane
17-01-2018 godz. 13:00
Neuromarketing – zapraszamy na spotkanie – 17.01.2018
"Pracodawcy Pomorza" (Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk)

Zarząd Sekcji Edukacji i Coachingu


zaprasza wszystkich chętnych członków "Pracodawców Pomorza" na spotkanie pt.



Neuromarketing  - współczesne możliwości wykorzystania w obszarze handlu, promocji oraz IT przy użyciu aparatury eyetracking.


Szczególnie mocno zapraszamy przedstawicieli firm
z branży marketingowej, handlu i usług oraz IT.


 Termin spotkania 17.01.2018, godz. 13.00.


 

Agenda spotkania:

13.00 – Powitanie uczestników – Eliza Wójcik Przewodnicząca Sekcji

13.05 – Neuromarketing – dr Remigiusz Koc Wiceprezes EmotIn.

  • współczesne trendy w zastosowaniu aparatury neuro w badaniach marketingowych

  • prezentacja przykładowej aparatury pomiarowej stosowanej w badaniach neuro - eyetracking, EEG, inne

  • eyetracking mobilny i stacjonarny – potencjalne obszary zastosowań w działalności współczesnych przedsiębiorstw. Np. badania rozpoznawalności marki, reklamy, produktu, zarządzanie informacją, określenie użyteczności stron www, aplikacji.

  • prezentacja wybranych projektów badawczych zrealizowanych z wykorzystaniem aparatury eyetrackingowej - Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polwell, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad


13.45 - Panel dyskusyjny - kreowanie obszarów wykorzystania badań neuromarketingowych w biznesie

14.10 – Zakończenie i podsumowanie spotkania – Eliza Wójcik Przewodnicząca Sekcji

14.15 – Poczęstunek kawowy

Remigiusz_KocDr Remigiusz Koc - dr nauk psychologicznych, psycholog społeczny, wykładowca akademicki, wiceprezes spółki EmotIn, współtwórca Pracowni Neuropsychologii i Użyteczności przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy i członek zespołu badawczego realizującego badania neuro w ramach tejże Pracowni. Jako wiceprezes spółki EmotIn pracuje nad innowacyjnym produktem – systemem wspomagającym badania neuromarketingowe. Opracowane rozwiązanie ma wspomagać podmioty prowadzące badania nad marką i reklamą w ich codziennej pracy. W dalszej perspektywie wykorzystywane również w badaniu emocji.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o rejestrację