Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista wydarzeń

Zapisz się

Sprawdź
* Komórki wymagane
1. UWAGA! Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku (dalej: PP) podczas wydarzeń sporządza dokumentację zdjęciową i wideo z ich przebiegu, którą później wykorzystuje w celu promocji swojej działalności. Oznacza to, że podczas wydarzenia może dojść do utrwalenia wizerunku uczestników wydarzenia w ramach wykonanej dokumentacji zdjęciowej i wideo oraz do publikacji tego wizerunku w sieci Internet (zwłaszcza na stronie internetowej PP oraz na profilach społecznościowych PP, w tym na Facebook i Youtube). W przypadku niektórych wydarzeń fotografie zawierające wizerunek uczestników mogą być również publikowane w prasie lokalnej. Wobec powyższego poprzez swoją obecność na wydarzeniu wyraża Pani/Pan zgodę na rzecz PP na utrwalanie Pani/Pana wizerunku na fotografiach i materiałach wideo dokumentujących przebieg wydarzenia oraz rozpowszechnianie tego wizerunku w ramach tych fotografii i materiałów wideo poprzez publikację w sieci Internet (w tym na stronie internetowej Organizacji i na jej profilach w portalach społecznościowych) oraz publikację w prasie lokalnej w celu promocji PP.

2. Z tytułu wyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 1 powyżej uczestnikowi wydarzenia nie jest należne jakiekolwiek wynagrodzenie lub inne świadczenie, za wyjątkiem możliwości udziału w wydarzeniu.

3. Administratorem danych osobowych wskazanych powyżej w związku ze zgłoszeniem udziału w wydarzeniu będzie Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych wskazanych powyżej oraz wizerunku uwidocznionego na fotografiach i materiałach wideo, które mogą być wykonywane podczas wydarzenia znajdują się TUTAJ
Jeżeli nie rejestrowałeś się wcześniej kliknij tu i wpisz wszystkie dane
Pobierz bezpłatną aplikację mobilną Pracodawców Pomorza
Rejestracja jednym kliknięciem i zapis wydarzenia do kalendarza Twojego telefonu
Obejrzyj i pobierz
06-06-2019 godz. 11:00
„Jak Klienci mogą zadbać o wzrost przychodów Twojej firmy?”

Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt.


"Jak Klienci mogą zadbać o wzrost przychodów Twojej firmy?"


organizowane przez członka naszej organizacji firmę "Think Customer"


6 czerwca (czwartek), godz: 11:00 – 12:30


Siedziba Pracodawców Pomorza, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk


 

Dobra analiza rynku, na którym funkcjonuje firma, znajomość potrzeb i oczekiwań Klientów w połączeniu z wdrożeniem skutecznych działań strategicznych przekłada się na znaczny wzrost rozpoznawalności marek, buduje długotrwałe relacje firma–Klient, co pociąga za sobą podwyższenie wyników sprzedażowych.


Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Po co analizować potrzeby Klientów?

  • Kto jest Klientem Twojej firmy i jak zbudować jego obraz?

  • Co to jest customer experience?

  • Dlaczego audyt marki jest ważny dla przyszłej komunikacji Twojej firmy z Klientami?

  • Jak strategia i działania Twojej firmy wpływają na percepcję Klientów?

  • Dlaczego każda firma powinna mieć standardy obsługi Klienta?


Szkolenie przeznaczone jest dla:

  1. Właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami,

  2. Osób zawodowo odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż i zarządzanie relacjami z Klientami, którzy szukają wiedzy i inspiracji w tworzeniu rozwiązań przekładających się na lepszą komunikację firma-Klient,

  3. Osób zainteresowanych tematem customer experience, dla których celem jest kreowanie wartości marki wspierająca wyniki firmy poprzez dbałość o Klienta.


Prowadząca:

Anna Gapińska, założycielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej oraz École Supérieure de Commerce de Rouen. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie wsparcia sprzedaży, marketingu i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Jako pracownik i współpracownik była związana z firmami małymi i dużymi, podmiotami z kapitałem polskim i zagranicznym, organizacjami pozarządowymi, doradzała osobom prywatnym. Realizowała interesujące i ambitne, często rozbudowane projekty z zakresu marketingu produktowego, internetowego, międzynarodowego, badań marketingowych, content marketingu, brandingu, public i media relations, budowania relacji z wszystkimi grupami otoczenia firm. Wierzy, że wkrótce tylko firmy skupione na Kliencie będą w stanie obsługiwać go w konkurencyjny sposób, co pozwoli im wyprzedzić konkurencję i być liderami w swojej branży.






Spotkanie bezpłatne


Wymagana rejestracja