fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

„Akademia uwodzenia klientów” nowy cykl szkoleń „Pracodawców Pomorza”

logo

„Pracodawcy Pomorza” rozpoczynają cykl niezwykle interesujących spotkań realizowanych poprzez połączenie sposobów budowania relacji z warsztatami tematycznymi pod nazwą:


 „Akademia uwodzenia klientów”,
czyli jak pozyskać tylu klientów ilu nie będziesz nawet w stanie obsłużyć.


Opis

Szkolenie jest cyklem jednodniowych spotkań dydaktycznych przeprowadzanych w formie aktywnych warsztatów, wspartych od samego początku technikami ułatwiającymi budowanie relacji i więzi pomiędzy uczestnikami. Całkowitą nowością podczas trwania warsztatów jest pewnego rodzaju gra społeczna, w postaci moderowanych sesji networkingowych, ukazujących sposoby efektywnego zawierania nowych kontaktów i efektywnego nawiązywania relacji podczas szkoleń i warsztatów. 

Cele szkolenia

Aby nadążać za zmianami o niespotykanej dotąd skali, organizacje potrzebują odkryć nowe sposoby pracy, znaleźć nowe rozwiązania starych problemów i odrzucić stare zwyczaje. W konsekwencji tego, wzrasta potrzeba stosowania nowego podejścia do budowania relacji na rynku i umiejętnego wykorzystywania networkingu jako narzędzia wspierającego proces nabywania wiedzy i doświadczenia, rozwijania biznesu oraz kariery zawodowej.

Networking to rozwijanie kontaktów i relacji w celu wzmocnienia biznesu, pogłębienia swojej wiedzy, poszerzenia swojej sfery wpływów, a także rozwijania społeczności wokół siebie. W swojej najbardziej podstawowej formie „business networking” pozwala jednocześnie wykorzystać swoje kontakty zawodowe i osobiste aby zapewnić sobie dostęp do nowych klientów i szerszych rynków.

Korzyści dla uczestników

Szkolenia, warsztaty i seminaria są jedną z niewielu okazji do nawiązywania nowych kontaktów i zamieniania ich na długotrwałe i wartościowe relacje zawodowe czy biznesowe. Niestety w Polsce ponad 80% ich uczestników nie czuje się komfortowo w „przełamywaniu lodów” podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej, tracąc unikalną okazję stworzoną przez organizatorów.

Bez wspomagania specjalnie przygotowanymi narzędziami, poznawanie i ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielkie. Wynika to z wielu powodów – np. nie wiedzą oni:

– po co zawierać nowe znajomości,

– jak to robić,

– czego nie robić,

– jak podtrzymywać nawiązane relacje.

 

Uczestnicy po zajęciach nabędą

  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania trwałych , pozytywnych relacji z klientem zewnętrznym (indywidualnym i instytucjonalnym).
  • Rozwiną umiejętności budowania pozytywnego wizerunku poprzez określone postawy i zachowania.
  • Poznają zasady pozytywnych zachowań podczas rozmów z partnerami biznesowymi.
  • Nabędą umiejętności postępowania w trudnych nieprzewidywalnych i niestandardowych sytuacjach.
  • Zwiększą efektywność działań w zakresie sprzedaży, marketingu i dystrybucji, głównie poprzez nawiązanie długotrwałej więzi z prospektami i klientami.
  • Zwiększą zakres potencjalnych możliwości biznesowych.

 

Czas trwania jednego spotkania

8 godzin dydaktycznych

 

Program warsztatów

  1. Business Open-Networking Sesion (ok 20 minut)
  2. Warsztaty (1,5 h)
  3. Moderowana przerwa newtorkingowa – Moderated networking break (ok 20 minut)
  4. Warsztaty (1,5 h)
  5. Moderowana przerwa newtorkingowa – Moderated networking break (ok 20 minut)
  6. Warsztaty (1,5 h)
  7. Dyskusja panelowa z zaproszonym przedsiębiorcą, który wdrożył u siebie rozwiązania omawiane na warsztatach (ok 30 – 40 minut).
  8. Zakończenie + Final networking session

 

Prowadzący

Irek Osiński2Ireneusz Osiński – przede wszystkim praktyk. Z wykształcenia psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, trener, wykładowca i ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Pracodawców Pomorza. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Twórca wielu projektów w tym programów szkoleniowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu. Edukator z misją stworzenia świata, w którym każdy osiąga wymarzone cele i jest szczęśliwym człowiekiem.

Najbliższe spotkanie planujemy w dniu 2 czerwca 2017.

Prosimy o rejestrację poprzez poniższy link
(osoby zarejestrowane otrzymają w terminie późniejszym szczegółowe informacje dotyczące warunków uczestnictwa, programu oraz opłat związanych z uczestnictwem)