fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Pozytywny wizerunek firmy jako element budowania jej wartości rynkowej

Rozwój firmy powinien mieć odzwierciedlenie w zwiększaniu jej wartości rynkowej, tak w wymiarze finansowym jak i wizerunkowym. Wizerunek firmy ma istotne znaczenie w tworzeniu pozytywnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi jak również instytucjami otoczenia biznesu. Przyczynia się do tworzenia atmosfery zaufania w obrocie gospodarczym. Wizerunek firmy buduje się latami.

Mając na uwadze ten ważny w działalności Państwa firmy aspekt pragniemy zaprosić na spotkanie dedykowane wszystkim tym, którzy chcą, aby rozpoznawalny, dobrze pozycjonowany w przestrzeni biznesowej wizerunek firmy stał się jednym z najważniejszych aspektów rozwoju Państwa biznesu.

Konkurencyjność rynku wymaga, aby Państwa firma zadbała o pozytywny, profesjonalny, dobrze pozycjonowany, zgodny z obecnymi trendami wizerunek. Odzwierciedla on bez wątpienia istotę Państwa biznesu, przyczyniając się do jego wzmocnienia, rozwoju i sukcesu.

Celem spotkania, na które zapraszamy jest zaprezentowanie elementów istotnych dla budowy pozytywnego, dobrze rozpoznawalnego wizerunku Państwa firmy, a w szczególności w zakresie:

  • jak budować pozytywną i powszechną rozpoznawalność firmy w oparciu o dostępne narzędzia informatyczne oraz przestrzeń internetu.
  • jakie narzędzia marketingowe można zastosować do skutecznej wizualizacji firmy.
  • jakie są ogólne zasady i rodzaje Dress Code biznesowego oraz jak ważny jest dobór odpowiedniego z nich, aby był:

    a) zgodny z profilem działalności firmy, podkreślał jej charakter, tworzył zaufanie
    b) spójny z indywidulanymi potrzebami pracowników firmy.

  • dlaczego warto zainwestować w profesjonalnie wykonane materiały informacyjno-promocyjne, wykonane przez profesjonalnych twórców wizerunku: stylistów biznesowych i fotografów biznesu.

Prelegenci naszego spotkania:

  • Tomasz Koszlak – Doświadczenie zawodowe zdobywa od 2004 roku. Nabytą wiedzę oraz szerokie kompetencje wykorzystuje w pracy z nowymi technologiami, wdrażając innowacyjne rozwiązania z zakresu IT oraz marketingu internetowego. Skutecznie zarządza przedsiębiorstwami, wykorzystując zdobyte doświadczenie w codziennych kontaktach z Klientami działającymi w różnych obszarach gospodarki. Jako praktyk i pasjonat – z sukcesem przeprowadził liczne projekty internetowe oraz mobilne, a także koordynował wdrażanie kampanii marketingowych nastawionych na wysoki współczynnik konwersji sprzedażowej. Współtworzy oraz zarządza spółkami technologicznymi. Nie rezygnuje jednocześnie z bezpośredniego uczestnictwa w projektach dla Klientów – tworzy wizerunek firm w Internecie, produkując zarówno serwisy internetowe, jak i zaawansowane platformy na indywidualne zamówienie. Zajmuje się również konsultingiem marketingowym oraz opracowywaniem i wdrażaniem strategii internetowych. Do grona Klientów zaliczyć można ponad 150  rozpoznawalnych firm oraz instytucji, m.in. Wydawnictwo Szkolne PWN, Stena Line Polska, Hossa SA, Grupa Żywiec SA, Energa SA, Fundacja Marka Kamińskiego, Gdański Uniwersytet Medyczny, Sąd Rejonowy w Gdyni, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku. Łącznie zrealizował ponad 500 złożonych projektów internetowych.
  • Maria Gotkiewicz – profesjonalna kreatorka wizerunku – stylistka, wizażystka, trener ds. wizerunku i Dress Code biznesowego, persnal shoper, doradca piękna w Mary Kay. Od 11 lat kreuje wizerunek osób (biznes, showbiznes, osoby prywatne) prowadząc warsztaty, szkolenia oraz po przez pracę przy sesjach zdjęciowych, metamorfozach, pokazach mody, eventach. Zaufali jej m.in. Reserved, Monnari, Auchen, MANHATAN, Toyota, BMW, Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, CH Jantar, Hotel Radisson blue, MARCOPOL,  Danfos, FOREVER i wiele innych. Ma na swym koncie publikacje w  magazynach ogólnopolskich (m.in. Glomour, Claudia, Hair Trendy, Law Bussines Quality)  oraz lokalnych (Express Biznesu, Prestiż, Dolce Vita).  Zdjęcia z jej stylizacjami gościły na licznych wystawach.  Jest laureatką konkursów wizerunkowych m.in. SEPHORA University. To co robi jest nie tylko jej pasjo-biznesem ale wręcz MISJĄ. Ponad to jest  twórcą i właścicielem „Akademii Szczęścia – rozwój i wizerunek”  oraz pomysłodawcą i kreatorką projektu dla kobiet „Ladies in RED – rozwój, biznes, wizerunek”

Więcej na:

www.mariagot.wix.com/margot

fanpage – wizażystka/stylistka Maria Gotkiewicz

fanpage – Ladies in RED rozwój biznes wizerunek

  • Agnieszka Janowska – profesjonalna fotograf biznesu z bardzo bogatym doświadczeniem i osiągnięciami. To co robi to nie tylko jej praca, ale wielka pasja, co przejawia się dużym zaangażowaniem, profesjonalizmem oraz świetnymi relacjami z klientami i ich pracownikami. Jej klienci biznesowi to m.in. Fashion Haus, Danfoss, Bank Nordea, Blikpol, Hotel – Willa Baltica i wiele innych. Prace Agnieszki Janowskiej publikowały m.in. Express Biznesu, Law Business Quality, Dolce Vita.

Więcej na:

www.fotofabrykamarzen.pl


Spotkanie 9 maja 2018 godzina 10.00 – 12.00
w siedzibie „Pracodawców Pomorza”
Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
 


Prosimy o rejestrację: