Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

Think Customer

THINK CUSTOMER Anna Gapińska logo
Adres: 80-288, Budapesztańska 9/22
Należy do sekcji:
- Handlu i usług
- Budownictwa i infrastruktury
- Doradztwa Biznesowego i Prawnego
- Ochrony Zdrowia
- Turystyki, Hotelarstwa i Gastronomii
- PR i marketingu
- Finansowo-ubezpieczeniowa
- Przemysłu i Gospodarki Morskiej
- IT
- Forum Zarządzania i HR
- Transportu i Motoryzacji
- Nauki i Szkolnictwa Wyższego
- Ochrony i bezpieczeństwa informatycznego
- Edukacji i Coachingu
Oddział: gdański
Zaloguj się żeby zobaczyć dane kontaktowe i edytować profil Twojej firmy

Oferta firmy

Budowanie relacji z Klientami
Tworzenie obrazu Klienta
Strategie proklienckie
Audyt marki
Standardy obsługi Klienta

Opis działalności

Wsparcie biznesowe w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta:

Budowanie obrazu Klienta (persony):

Precyzyjne opracowanie tzw. obrazu Klienta (persony) pomaga w określeniu priorytetów i potrzeb Klientów - grupy docelowej Twojej firmy - a to one powinny być punktem odniesienia dla jej działań. Znajomość zwyczajów, zainteresowań, zachowań i trybu życia Klientów pozwala dostarczać im wartość przez odpowiedni dobór treści oraz kanałów i częstotliwości ich dystrybucji. Skuteczna realizacja tych założeń buduje długotrwałe relacje z Klientami i ich zaangażowanie, co w perspektywie przekłada się na lepsze wyniki firmy.

 

Audyt marki:

W biznesie ważne jest, by zdawać sobie sprawę nie tylko z tego, co robi się dobrze, ale przede wszystkim z tego, co robi się źle lub nie robi wcale. Szczegółowy, autorski audyt pomoże zrozumieć, jak Klienci postrzegają Twoją markę - co widzą i czują w kontakcie z nią, jak wpływa to na ich opinie, decyzje zakupowe i ewentualne rekomendacje. Czy działania, które Twoja firma podejmuje w zakresie marketingu i wsparcia sprzedaży, zostały dobrze dobrane i przynoszą oczekiwane rezultaty. Audyt marki najczęściej jest punktem wyjścia do dalszego opracowania strategii proklienckiej i planu na przyszłość.

 

Strategie proklienckie:

Jeszcze do niedawna firmy posiadały strategie marketingowe wyznaczające kierunki i sposoby działań promocyjnych. Dziś coraz częściej ewoluują w stronę strategii zarządzania marką i relacjami z Klientami na wszystkich etapach styku firma - Klient. Dobrze opracowana strategia prokliencka, dopasowująca ofertę firmy i sposoby jej komunikowania się do potrzeb, zachowań i preferencji Klientów, przynosi wiele korzyści obu stronom. W wypadku firmy integruje pracowników i wyznacza jasny kierunek działań, w wypadku Klientów - dostarcza pozytywnych doświadczeń i zachęca ich do budowania silniejszych relacji z usługodawcą. Silne relacje skutecznie wzmacniają obustronną lojalność i pomagają osiągnąć sukces.

 

Standardy obsługi Klienta:

Każdy z nas - zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym - lubi być profesjonalnie, miło i szybko obsłużony. Niezależnie od tego, czy dokonuje zakupów przedmiotów bądź usług w sklepie stacjonarnym, internetowym czy na rynku B2B. Standardy obsługi Klientów powinny być zatem normą w każdej firmie, w której dochodzi do kontaktu z Klientami. Analiza, modyfikacja lub opracowanie nowych standardów obsługi Klientów dla firm działających zarówno na rynku B2C, jak i B2B w znaczący sposób poprawi wizerunek Twojej firmy w oczach Klientów. Satysfakcja Klienta jest jednym z ważniejszych mierników jego lojalności. Zadowolony Klient chętniej dokona zakupów po raz kolejny i z większym prawdopodobieństwem poleci firmę innym. Dobrze opracowane i respektowane przez pracowników standardy obsługi Klientów tworzą zaufanie w relacji Klient-firma. A zaufanie to wartość bezcenna w dzisiejszym funkcjonowaniu firmy.

Wsparcie biznesowe:

Każda firma potrzebuje czasem wsparcia z zewnątrz: krótko- bądź długoterminowego. Jeśli Twoja firma boryka się z problemem, który dotyczy zarządzania relacjami z Klientami, jeśli uważasz, że potrzebuje świeżego spojrzenia z zewnątrz na to co robi na płaszczyźnie Klient - marketing - sprzedaż, współpraca z Think Customer jest najlepszym rozwiązaniem.


 

Ogłoszenia

Dodane 19-08-2019
Oferta dla hoteli
Spraw, by Twoi Klienci byli zachwyceni z pobytu w Twoim hotelu. By chętnie wracali i rekomendowali go innym. Niezależnie, czy prowadzisz mniejszy hotel rodzinny, czy zarządzasz dużym obiektem, postaw na doskonałą obsługę Klienta. Wdróż lub zaktualizuj standardy obsługi Klienta.  Skontaktuj się z nami by poznać naszą ofertę. kontakt@thinkcustomer.pl 733 272 770 www.ThinkCustomer.pl    
Dodane 12-08-2019
Rozkręć swój biznes
Think Customer zajmuje się kompleksowym doradztwem w zakresie komunikacji marketingowej. W centrum naszej uwagi stawiamy Państwa Klienta i dopasowujemy do niego całość przekazu związanego z Państwa organizacją, oferowanymi produktami i usługami.Skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Państwa ofertę odpowiadającą na bieżące potrzeby. e-mail: kontakt@thinkcustomer.pl tel: 733 272 770 www.ThinkCustomer.pl 
Dodane 25-06-2019
Lato przeznacz na urlop i … porządki
Lato to okres wakacji i urlopów, kiedy ładujemy akumulatory na kolejny rok. Słońce daje nam dużo dobrej energii. Dobrze jest wykorzystać ten czas również do zrobienia porządków w firmie, by z nadejściem jesieni wdrożyć w życie nowy plan działań. Dlatego przeprowadź audyt marketingowy swojej firmy właśnie teraz.   W biznesie ważne jest, by zdawać sobie sprawę nie tylko z tego, co robi się dobrze, ale przede wszystkim z tego, co robi się źle lub nie ...