Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista wydarzeń

Zapisz się

Sprawdź
* Komórki wymagane
1. UWAGA! Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku (dalej: PP) podczas wydarzeń sporządza dokumentację zdjęciową i wideo z ich przebiegu, którą później wykorzystuje w celu promocji swojej działalności. Oznacza to, że podczas wydarzenia może dojść do utrwalenia wizerunku uczestników wydarzenia w ramach wykonanej dokumentacji zdjęciowej i wideo oraz do publikacji tego wizerunku w sieci Internet (zwłaszcza na stronie internetowej PP oraz na profilach społecznościowych PP, w tym na Facebook i Youtube). W przypadku niektórych wydarzeń fotografie zawierające wizerunek uczestników mogą być również publikowane w prasie lokalnej. Wobec powyższego poprzez swoją obecność na wydarzeniu wyraża Pani/Pan zgodę na rzecz PP na utrwalanie Pani/Pana wizerunku na fotografiach i materiałach wideo dokumentujących przebieg wydarzenia oraz rozpowszechnianie tego wizerunku w ramach tych fotografii i materiałów wideo poprzez publikację w sieci Internet (w tym na stronie internetowej Organizacji i na jej profilach w portalach społecznościowych) oraz publikację w prasie lokalnej w celu promocji PP.

2. Z tytułu wyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 1 powyżej uczestnikowi wydarzenia nie jest należne jakiekolwiek wynagrodzenie lub inne świadczenie, za wyjątkiem możliwości udziału w wydarzeniu.

3. Administratorem danych osobowych wskazanych powyżej w związku ze zgłoszeniem udziału w wydarzeniu będzie Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych wskazanych powyżej oraz wizerunku uwidocznionego na fotografiach i materiałach wideo, które mogą być wykonywane podczas wydarzenia znajdują się TUTAJ
Jeżeli nie rejestrowałeś się wcześniej kliknij tu i wpisz wszystkie dane
Pobierz bezpłatną aplikację mobilną Pracodawców Pomorza
Rejestracja jednym kliknięciem i zapis wydarzenia do kalendarza Twojego telefonu
Obejrzyj i pobierz
07-10-2020 godz. 10:00
[Webinarium] Pracownicze plany kapitałowe z Aviva Investors TFI

 



 


Wiedza o Pracowniczych Planach Kapitałowych i porównanie ofert to wciąż za mało, aby wybrać najlepszego partnera dla swojej firmy. Co wynika z doświadczeń dużych firm?


 


Osoba odpowiedzialna za wdrażanie PPK powinna postawić trzy najważniejsze zagadnienia:



  1. Czy system kadrowo-płacowy, którego używam w swojej firmie, umożliwi bezpośredni transfer danych i składek do systemu instytucji prowadzącej PPK? Czy jest w pełni zintegrowany z systemami instytucji finansowych oferujących PPK? Kto w mojej firmie zajmie się obsługą kadrowo-płacową pod kątem PPK?

  2. Czy instytucja finansowa zapewni moim pracownikom dostęp do swoich rachunków przez internet? Czy zapewni fachowego opiekuna programu?

  3. Czy pomoże w sprawnej komunikacji do pracowników na temat PPK?


Jak na te trzy kluczowe pytania odpowiada Aviva Investors TFI?



  1. Jeśli korzystają Państwo w firmie z systemu dostarczonego przez Sage lub Comarch - możliwy będzie transfer danych przez interfejs do naszego systemu. Bez potrzeby wymiany plików. Dzięki temu unikamy błędów i dodatkowej pracy. Nad podobnym rozwiązaniem w zakresie integracji pracuje też firma Enova. W przypadku innych systemów kadrowo-płacowych (w tym SAP) obsługujemy wymianę danych poprzez pliki.

  2. Każdy uczestnik PPK w Avivie uzyska dostęp do systemu online MojaAviva, gdzie będzie miał pełną informację o swoim rachunku, jak również dostęp do innych produktów oferowanych przez Avivę na preferencyjnych warunkach.

  3. Wszechstronnie wspieramy pracodawców w komunikacji do pracowników - elektronicznie, w formie spotkań, a także materiałów papierowych (choć jesteśmy firmą wspierającą ekologiczne podejście i preferujemy komunikację elektroniczną). Spotykamy się z Państwa pracownikami, odpowiemy na pytania i bezpośrednio pomożemy wdrożyć PPK.


Tematykę optymalnych rozwiązań informatycznych i zakres wsparcia ze strony Aviva Investors TFI rozwinie i przedstawi Państwu podczas dedykowanego spotkania webinarowego za pośrednictwem „Pracodawców Pomorza” przedstawiciel firmy, p. Piotr Pawlik. Poniżej krótka informacja o prelegencie:


Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz podyplomowych studiów menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada licencję maklera papierów wartościowych, a z rynkiem kapitałowym związany od  2006 roku. W Aviva Investors Polska od 2013 roku i odpowiada za kontakt z bankami, biurami maklerskimi, przedsiębiorcami w regionie północnym.




AGENDA SPOTKANIA:



  • Kluczowe terminy w połączonej II i III transzy PPK.

  • Kroki jakie należy podjąć do 27 października br. – z punktu widzenia pracodawcy.

  • Kryteria wyboru odpowiedniej instytucji do zarządzania PPK.

  • Narzędzia do obsługi PPK pod względem kadrowo-płacowym. Automatyzacja procesów ( Comarch, Sage)

  • Benefity dla pracownika w ramach współpracy z wybraną instytucją.

  • Współpraca z biurami księgowymi i rachunkowymi


Więcej o Aviva Investors TFI: Aviva świetnie poradziła sobie na rynku brytyjskim w podobnej do polskiej reformie (Pension Act) w 2012 roku zdobywając pozycję lidera. Dodatkowo dziś jesteśmy bogatsi o doświadczenie po zakończeniu pierwszej transzy dedykowanej dla dużych firm (250+). Rozważając wybór Aviva Investors TFI warto wziąć pod uwagę wysoką reputację marki, długą obecność na polskim rynku i globalne kompetencje inwestycyjne. Wyjątkowym atutem jest doświadczenie z rynku brytyjskiego, którym jest wzorem dla Polski przy wprowadzaniu PPK. Aviva jest tam liderem: prowadzi programy ponad 20 tysięcy firm, zatrudniających 3 miliony pracowników. Jest też liderem automatyzacji.




INFORMACJE ORGANIZACYJNE: