Pracodawcy Pomorza
Gdańsk Aleja Zwycięstwa 24
Szanowni Państwo,
Zapraszamy serdecznie na bezpłatne szkolenie o tym, w jaki sposób, dzięki skutecznej komunikacji interpersonalnej, zmniejszać ryzyko konfliktów lub zapobiegać ich eskalacji.
W rzeczywistości firmowej dla dużej części pracowników i liderów dzień pracy to ciągła komunikacja interpersonalna - rozmowy z innymi pracownikami, telefony do innych działów, rozmowy z klientami, z przełożonymi, zebrania projektowe, zebrania informacyjne, narady strategiczne.
Każda z tych sytuacji może stać się potencjalnym źródłem konfliktu, ponieważ duży odsetek konfliktów inicjowany jest lub utrzymywany przez niekonstruktywną komunikację. Jednocześnie dzięki doskonaleniu swoich kompetencji komunikacyjnych jesteśmy w stanie budować w relacjach ze współpracownikami nie tylko porozumienie ale także zaangażowanie, inicjatywę i kreatywność.
W trakcie tego szkolenia poznają Państwo najważniejsze komunikacyjne "punkty zapalne", których warto unikać. Dowiedzą się Państwo w jaki sposób budować komunikaty, które nie dolewają oliwy do ognia i jak konstruktywnie reagować w trudnych sytuacjach komunikacyjnych. Będziecie mieli też Państwo okazję do refleksji jakie czynniki na poziomie całej firmy mogą budować komunikacyjną kulturę organizacyjną sprzyjającą profilaktyce konfliktów.
Gdańsk, 15 listopada 2019, ZAPISZ SIĘ >
Program: 09:00-09:15 Rejestracja i kawa powitalna 09:15-10:45 Komunikacyjne źródła konfliktów
10:45-11:00 Przerwa kawowa 11:00-12:45 Najważniejsze narzędzia komunikacyjne w profilaktyce konfliktów
12:45-13:15 Lunch 13:15-14:50 "Trudne rozmowy" w pracy
14:50-15:00 Przerwa kawowa 15:00-15:45 Firmowe strategie komunikacyjne a profilaktyka konfliktów
15:45-16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Zapraszamy do rejestracji! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
UWAGA! Szkolenie jest skierowane do średnich pracodawców (50 -249 pracowników) - udział bezpłatny. Koszty udziału w szkoleniu pokrywane są ze środków UE. Uczestnicy szkolenia będą poproszeni o podanie podstawowych danych osobowych oraz danych o firmie, które nie będę nigdzie upubliczniane i wykorzystywane będą wyłącznie w celu ewaluacji projektów dofinansowanych z EFS.
Prowadząca:
Dagmara Kanik-Kłoczko Coach trenerka kompetencji biznesowych i rozwoju osobistego. Absolwentka psychologii zarządzania i innowacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2002 roku projektuje i realizuje programy rozwojowe dla indywidualnych klientów, zespołów i całych organizacji. Prowadzi też projekty diagnostyczne i interwencyjne oraz superwizje i konsultacje dla trenerów i coachów, indywidualny coaching biznesowy i life coaching. Realizuje projekty o charakterze coachingu grupowego i team coachingu. Jako trenerka specjalizuje się w pracy z kadrą zarządzającą i najczęściej wspiera swoich klientów w zakresie rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania konfliktem, komunikacji, wykorzystania narzędzi coachingowych w zarządzaniu zespołem, współpracy w zespole i rozwoju osobistego. Realizowała projekty rozwojowe m. in. dla: Amica SA, Żywiec Zdrój S A, Statoil, Ericpol Telecom, Scanmed SA, Saint Gobain Glass Polska, Accenture, Black Red White, Wojas Trade, Moto Profil, Colian, Zbyszko Company, Polska Grupa Materiałów Budowlanych, Ghelamco, Laboratoires Expanscience, Gothaer, Mercer, Budimex, Sandvik Mining and Constructions, Instytut Adama Mickiewicza, Urząd Miasta w Katowicach, Stowarzyszenie Wiosna.