Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista ogłoszeń
Od THINK CUSTOMER Anna Gapińska

Warsztat "Mapowanie podróży klienta"

Weź udział w naszym warsztacie „Mapowanie podróży Klienta”.

Wejdź w buty swoich Klientów. Poznaj ich emocje, doświadczenia i oczekiwania. Sprawdź jakie są momenty szczęścia i momenty bólu na każdym etapie jego podróży – punktu styku z Twoją firmą.

Mapowanie podróży Klienta to świetny warsztat dla wszystkich firm, które chcą poprawić efektywność swoich działań nawet w krótkim okresie czasu, poprawić skuteczność działań wszystkich działów firmy poprzez poprawę lub usunięcie złych doświadczeń i wzmocnienie pozytywnych punktów styku.

Zakres:
1. Wprowadzenie do tematyki Customer experience.
2. Budowa obrazu Klienta (Persony).
3. Budowa mapy empatii persony.
4. Mapowanie podróży Klienta.
5. Podsumowanie i wnioski.
6. Raport dla firmy z warsztatu.

Warsztat dedykowany jest przedstawicielom działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, IT, finansów oraz kadry managerskiej.

Zapraszamy do kontaktu:

kontakt@thinkcustomer.pl

tel. 733 27 27 70

 

 

Zdjęcia