Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista ogłoszeń
Od THINK CUSTOMER Anna Gapińska

Szkolenie Mapa podróży Klienta

MAPA PODRÓŻY KLIENTA - Jak budować doskonałość i przewagę konkurencyjną?

Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czym jest Mapa Podróży Klienta, jak ją wdrożyć w firmie i jak dzięki jej zastosowaniu budować przewagę konkurencyjną.

Dlaczego warto:

  • Poznasz istotę Customer Experience Management i dowiesz się dlaczego się opłaca.
  • Dowiesz się czym jest Mapa Podróży Klienta i poznasz główne pojęcia z nią związane.
  • Poznasz korzyści wdrożenia Mapy Podróży Klienta.
  • Będziesz miał okazję zainspirować się przykładami innych firm.
  • Poznasz krok po kroku proces budowania Mapy Podróży Klienta.

Tematyka:

  • Wprowadzenie do Customer Experience Management.
  • Co to jest Mapa Podróży Klienta i dlaczego jest taka ważna?
  • Po co firmom Mapa Podróży Klienta.
  • Jak robią to inni - cenne inspiracje.
  • Mapa Podróży Klienta - kok po kroku.
  • Jak wykorzystać Mapę Podróży Klienta do wzmacniania lojalności Klientów i budowy przewagi konkurencyjnej. 

Data i miejsce:

Pracodawcy Pomorza, Al. Zwycięstwa 24 Gdańsk

30 stycznia 2020r. 13:00-15:00. 

Cena 79 zł brutto / 99 zł brutto

Rejesteacja: https://evenea.pl/ 

Prowadzący:

Anna Gapińska:

Właścicielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Marketing Interim Manager. Szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych.

Swoje doświadczenie zdobyła w spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem, zarówno w korporacjach jak i MŚP pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, doradzała również organizacjom pozarządowym.

U podstaw wszystkich jej działań od zawsze było zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klientów firm z którymi współpracuje, dopasowanie strategii i działań komunikacyjnych oraz marketingowo-sprzedażowych, które wprawiają Klientów w zachwyt i budują ich lojalność.

Katarzyna Pamuła-Prud:

Trener i konsultant biznesu, Interim manager. Wieloletni praktyk w zakresie Customer Experience Management, obsługi Klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na Klienta. Specjalistka optymalizacji i efektywności zarządzania procesami operacyjnymi.

Doświadczenie zdobyła w różnych obszarach i na różnych stanowiskach w międzynarodowych korporacjach w obszarze usług finansowych - bankowości.

Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała za tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, jakość procesów, systemy premiowe i programy motywacyjne orazbudowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną.

Szerokie doświadczenie pozwala jej na ocenę efektywności procesów z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania Klientów, organizacji i pracowników.

Zapraszamy!

 

Zdjęcia