Zapisane

<">

Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

Agis Management Group sp z o.o.

AGIS KANCELARIA Sp. z o.o. logo
Adres: Rumia, ul. Starowiejska 49
Należy do sekcji:
- Handlu i usług
- Budownictwa i infrastruktury
Oddział: gdyński
Zaloguj się żeby zobaczyć dane kontaktowe i edytować profil Twojej firmy

Oferta firmy

Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi
  • przejmowanie nieruchomości w zarządzanie
  • organizacja zarządzania dla nowo wybudowanych obiektów
  • przygotowanie budżetów operacyjnych i inwestycyjnych
  • kompleksowa obsługa administracyjna budynku
  • zarządzanie finansowe i obsługa księgowa nieruchomości
  • obsługa prawna i windykacja należności
  • analiza i optymalizacja ponoszonych kosztów
  • reprezentacja właściciela przed władzami i instytucjami
  • egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi
  • komercjalizacja powierzchni i administrowanie lokalami najmowanymi
  • weryfikacja jakości świadczonych usług przez podwykonawców
  • zarządzanie eksploatacją i nadzór nad technicznym utrzymaniem
  • marketing i relacje z najemcami
  • wymiany, remonty i modernizacja
  • sprzątanie bieżące i specjalistyczne, utrzymanie zieleni i odśnieżanie
  • przygotowanie długoterminowych planów dotyczących codziennego funkcjonowania obiektu oraz jego przyszłych modernizacji
  • przygotowanie planów mających na celu zwiększenie przychodu oraz redukcję kosztów operacyjnych nieruchomości
  • przygotowanie planów remontów wraz z budżetem oraz wyborem wykonawcy
obsługa techniczna nieruchomości
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii i problemów eksploatacyjnych budynku oraz kontrola nad ich usuwaniem
  • zabezpieczenie obsługi awarii w obiektach, w tym nadzór zabezpieczenia miejsc awarii, usuwania awarii, usuwania skutków awarii
  • realizacja przeglądów okresowych instalacji i urządzeń.
  • przeprowadzanie inspekcji, konserwacji, usuwania usterek, nadzór nad serwisami
  • zarządzanie gwarancjami
  • przeprowadzanie audytów energetycznych
  • wykonywanie przeglądów rocznych i pięcioletnich zgodnie z prawem budowlanym
  • sporządzenie raportów miesięcznych i rocznych
  • określenie i raportowanie potrzeb remontowych i modernizacyjnych
  • wykonywanie remontów i modernizacji
  • obsługa Help Desk 24/dobę
  • dyżury pogotowia technicznego
  • usługi "złotej rączki"
  • kontrola postępu i jakości prac budowlanych i branżowych zmian projektowych oraz prowadzenie procedury nanoszenia zmian i poprawek w dokumentacji
  • przygotowanie dokumentacji przetargowej na potrzeby robót oraz usług branżowych
  • zapewnienie bieżącej eksploatacji i konserwacji obiektu zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, przeciwpożarowymi, BHP oraz ochrony środowiska
  • przechowywanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym m. innymi książki obiektu budowlanego, książek dźwigów, książek UDT, itp.
  • przygotowanie eksploatacji budynku – w tym planu przeglądów okresowych, oraz bieżącej konserwacji budynku
  • kontrola prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń w jakie jest wyposażony oraz przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów jaki organizowanie napraw
  • prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
ochrona osób i mienia
  • ochrona fizyczna obiektów
  • ochrona imprez masowych
  • ochrona osobista/VIP
  • ochrona spotkań biznesowych
  • całodobowy monitoring
  • obsługa i usługa recepcji
  • usługi specjalistyczne
  • techniczna ochrona mienia
  • inkasa, konwoje

Opis działalności

Zapisane