Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista ogłoszeń
Od THINK CUSTOMER Anna Gapińska

Lato przeznacz na urlop i … porządki

Lato to okres wakacji i urlopów, kiedy ładujemy akumulatory na kolejny rok. Słońce daje nam dużo dobrej energii. Dobrze jest wykorzystać ten czas również do zrobienia porządków w firmie, by z nadejściem jesieni wdrożyć w życie nowy plan działań.

Dlatego przeprowadź audyt marketingowy swojej firmy właśnie teraz.

 

W biznesie ważne jest, by zdawać sobie sprawę nie tylko z tego, co robi się dobrze, ale przede wszystkim z tego, co robi się źle lub nie robi wcale.

 

Audyt pomoże zrozumieć, jak Klienci postrzegają Twoją markę – co widzą i czują w kontakcie z nią, jak wpływa to na ich opinie, decyzje zakupowe i ewentualne rekomendacje. Czy działania, które Twoja firma podejmuje w zakresie marketingu i wsparcia sprzedaży, zostały dobrze dobrane i przynoszą oczekiwane rezultaty.

 

Audyt odpowie m.in. na pytania:

* jaki wizerunek ma Twoja firma w kontekście motywów zakupowych, jakimi kierują się Klienci,

* jak Twoja firma wypada względem konkurentów,

* co robisz dobrze, co wymaga poprawy oraz jakie inne skuteczne działania możesz wdrożyć, by wzmocnić wizerunek swojej marki na zewnątrz,

* jaki przekaz dla grup docelowych budują materiały marketingowe i sprzedażowe Twoje firmy,

* jakie są mocne i słabe strony Twoich działań komunikacyjnych,

* co, jak i kiedy możesz zrobić, by w krótkiej i dłuższej perspektywie wzmocnić swoją markę na rynku.

 

Audyt, jest procesem, który w zależności od wielkości i złożoności firmy, trwa od kilku do kilkunastu dni. Odbywa się poprzez analizę materiałów i danych będących w posiadaniu firmy, wszystkich środków przekazu, które firma kieruje na rynek, wywiady indywidulane i/lub warsztaty z udziałem pracowników firmy. Po zakończonym procesie firma otrzymuje szczegółowy raport z przeprowadzonego audytu, zawierający analizę stanu obecnego jak również wnioski i propozycje działań na przyszłość.

 

Zapraszamy do współpracy.

Zadzwoń lub napisz i dowiedz się więcej 733 272 770   I   kontakt@thinkcustomer.pl 

Think Customer wspiera firmy w zakresie zarządzania marką i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Z naszą pomocą Twoje działania marketingowe, wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta będą skuteczne i efektywne.

 

www.ThinkCustomer.pl

 

 

 

 

 

Zdjęcia