Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

INNOKREA sp. z o.o.

INNOKREA sp. z o.o. logo
Adres: Gdańsk, Lęborska 3b/2.20a
Branża:
- Handel i usługi
- IT
Zaloguj się żeby zobaczyć dane kontaktowe i edytować profil Twojej firmy

Opis działalności

Jesteśmy firmą informatyczną ukierunkowaną na dostarczanie optymalnych rozwiązań, które spełniają oczekiwania naszych klientów. Wyznajemy zasadę, iż należy programować w aplikacji tylko to co jest niezbędne i nic więcej. Dzięki temu nasi klienci otrzymują rozwiązania optymalne pod względem kosztowym i funkcjonalnym.

Przez fakt, iż w ramach naszych doświadczeń zarządzaliśmy, tworzyliśmy i usprawnialiśmy procesy biznesowe, wiemy jak istotne są codzienne czynności i wrażenia użytkownika z korzystania z aplikacji. Użytkownicy naszych aplikacji otrzymują narzędzia zoptymalizowane pod względem funkcjonalnym – proste, przejrzyste i dostępne na każdym urządzeniu z poziomu przeglądarki internetowej lub aplikcji mobilnej.

Nasz zespół i nasze rozwiązania cechuje INNOwacyjność i KREAtywność. Dzięki współpracy z nami Twoja firma podniesie swoją konkurencyjność i osiągnie stawiane cele biznesowe.

Naszym głównym produktem jest system do aukcji dedykowanych (kuptam.pl). Proponujemy też własny system (CRM) pozwalający skutecznie zarządzać sprzedażą małej i średniej firmie oraz tworzymy oprogramowanie pod specyficzne wymagania klienta (portale, aplikacje, strony WWW).


W ofercie INNOKREA sp. z o.o. znajdą Państwo:

1.    dedykowane systemy i aplikacje (w tym aplikacje webowe i mobilne pisane na zlecenie klientów zewnętrznych, na podstawie wyspecyfikowanych wymagań i założeń);

2.    integracja rozwiązań (m.in. w zakresie oferowania klientom platform internetowych i systemów IT przygotowywanych przez różnych dostawców);

3.    projektowanie i tworzenie stron internetowych;

4.    sprzedaż i wdrożenia autorskich systemów i aplikacji (np. system dla aukcji dedykowanych/wewnętrznych WWW.KUPTAM.PL, system klasy CRM, system do zarządzania projektami inwestycyjnymi i inne);

5.    usługi wsparcia technicznego (m.in. w zakresie rejestracji zgłoszeń, koordynacji naprawy błędów, rozwoju oprogramowania, także przy udziale partnerów zewnętrznych);

6.    outsourcing zasobów i specjalistów.