Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista wydarzeń
28-11-2024 godz. 00:00
[PP wspierają] Potencjał strategiczny ESG – Perspektywa CFO”

Pracodawcy Pomorza wspierają wydarzenie współorganizowane przez firmę członkowską Bank Millenium 


Czy Twoja firma jest gotowa na transformację, którą wymuszają trendy związane z ESG?


28 listopada w Gdańsku odbędzie się spotkanie stacjonarne w ramach Klubu CFO


pt „Potencjał strategiczny ESG - Perspektywa CFO”.


Wydarzenie rozpocznie się o 10.00 w Hotelu Scandic Gdańsk,


Podwale Grodzkie 9.


Przewidziane jest na ok. 3,5 godziny.


Dlaczego warto dołączyć?



  • Otrzymasz konkretne wskazówki, jak włączyć ESG do strategii finansowej firmy.

  • Poznasz narzędzia, które pozwolą zidentyfikować kluczowe wskaźniki efektywności działań ESG.

  • Spotkasz się z praktykami, którzy podzielą się doświadczeniami z wdrażania standardów ESG w różnych branżach.


W programie przewidziane są wystąpienia:



  • dr Witolda Jankowskiego, prezesa ICAN Institute, dotyczące zarządzania interesariuszami i strategicznego podejścia do ESG (w tym model Creating Shared Value (CSV) oraz integracja ESG ze strategią biznesową),

  • Zuzanny Galińskiej, ekspertki Centrum Kompetencji Funduszy Unijnych w Banku Millennium, które będzie dotyczyć możliwości wsparcia zielonej transformacji poprzez programy unijne.


W dalszej części odbędzie się debata ekspercka z udziałem:



  • Jakuba Bejnarowicza, Dyrektora Regionalnego na Europę, AICPA & CIMA

  • Roberta Czarniewskiego, CFO oraz Wiceprezesa Polcom

  • Anny Gregorczyk, Dyrektorki Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw w Banku Millennium

  • Tomasza Kołodziejczyka, Dyrektora Działu Usług Finansowych w KPMG w Polsce

  • Justyny Wysockiej-Golec, Partnerki, Advisory i Liderki Zespołu ESG, Dekarbonizacji i Bioróżnorodności w KPMG w Polsce.


Eksperci omówią, jak praktyczne wdrażanie ESG wpływa na efektywność finansową, konkurencyjność oraz długoterminową wartość organizacji.


Aby wziąć udział w spotkaniu wystarczy się zarejestrować pod linkiem: https://www.ican.pl/wydarzenia/klubcfo-esg





Eksperci


 









dr Witold Jankowski


dr Witold Jankowski


prezes ICAN Institute

Wykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest założycielem i prezesem ICAN Institute oraz współtwórcą magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”. Jako propagator szerzenia wiedzy i ciągłego rozwoju zainicjował wiele przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami z obszarów przywództwa (m.in. Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch, Daniel L. Shapiro), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Hal Gregersen, Alex Osterwalder). Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie. Jest zwolennikiem koncepcji evidence-based management – zarządzania, które bazuje wyłącznie na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich. W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total SellingTM. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Astra-Zeneca, BNP Paribas, Benefit Systems, Continental, CITI Bank, BSH, Goodyear, ING, Generali, Gaspol, SAP, Shell, Tauron Polska Energia, Veolia Poland, Viessmann). Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management (Accelerating Sales Force Performance oraz High-Impact Sales Strategy).



Zuzanna Galińska


Zuzanna Galińska


Ekspertka Centrum Kompetencji Funduszy Unijnych w Banku Millennium

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem z obszaru pomocy publicznej. Ścieżkę zawodową rozpoczęła od pracy w firmach konsultingowych, gdzie pomagała zarówno przedsiębiorstwom, jak i sektorowi publicznemu, a następnie przeniosła się do biznesu. Wspierała przedsiębiorstwa w zakresie pozyskiwania finansowania, realizacji projektów, ich rozliczenia z instytucjami finansującymi, jak i we wdrożeniach do działalności gospodarczej.

 

 

 



Jakub Bejnarowicz


Jakub Bejnarowicz


Dyrektor regionalny na Europę, Association of International Certified Professional Accountants (AICPA & CIMA)

Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju AICPA & CIMA oraz prowadzenie działań edukacyjnych w regionie. Wspiera strategie rekrutacyjne i szkoleniowe pracodawców zatrudniających ekspertów ds. rachunkowości zarządczej oraz realizuje plany dotyczące kształcenia i rozwoju specjalistów z tytułem CGMA (Chartered Global Management Accountant), finansistów i liderów biznesu. Angażuje się w promowanie Global Management Accounting Principles (GMAP) – projektu wskazującego korzyści płynące ze stosowania zasad rachunkowości zarządczej przez pracodawców – oraz roli profesji w zakresie zrównoważonego rozwoju i tworzenia wartości. Ukończył kurs ESG and Sustainable Financial Strategy, opracowany przez Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim wraz z AICPA & CIMA i jest członkiem społeczności Oxford Saïd Elumni.

 



Robert Czarniewski


CFO oraz Wiceprezes Polcom

Od samego początku swojej kariery łączy dwa światy – biznes i IT. Od lat skupia się na podnoszeniu efektywności polskich i międzynarodowych projektów IT, dostrzegając ich wpływ na zdolności biznesowe oraz kreując procesy udanych transformacji cyfrowych. Jako absolwent kierunku Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Stockholm University School of Business, specjalizuje się przede wszystkim w rachunkowości zarządczej, szczególnie w obszarze controllingu projektów. Posiada praktyczną wiedzę w pozyskiwaniu i prowadzeniu przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych w ramach wsparcia UE, w tym z zakresu innowacyjnych technologii. Z uwagi na wieloletnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych w firmach z sektora IT, m.in. jako dyrektor Działu Controllingu w Grupie Comarch SA, efektywnie wspiera strategiczne procesy decyzyjne oraz realizuje szerszą rolę dyrektora finansowego w kontekście rozwoju firm. Podejmuje również liczne działania mające na celu rozwój społeczności dyrektorów finansowych, dążąc do budowy świadomości na temat roli CFO, zwłaszcza w kontekście transformacji cyfrowej.

 



Anna Gregorczyk


Anna Gregorczyk


Dyrektorka Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw, Bank Millennium

Całą karierę związana z bankowością przedsiębiorstw. W kolejnych bankach zdobywała doświadczenie w sprzedaży, rozwoju produktów i oceny ryzyka kredytowego. W Banku Millennium pracuje od 12 lat, odpowiada za strategiczne działania w obszarze finansowania przedsiębiorstw, digitalizacji procesów, kompetencji sieci sprzedaży, komunikacji oraz narzędzi wsparcia działań sprzedażowych.  Jest skuteczną liderką, zafascynowaną przywództwem służebnym, skupioną na rozwoju efektywnie działających zespołów. W Radzie Programowej Klubu CFO zasiada od początku jego funkcjonowania.

 



Tomasz Kołodziejczyk


Tomasz Kołodziejczyk


Dyrektor, Dział Usług Finansowych, KPMG w Polsce

Tomasz dołączył do KPMG w styczniu 2011 roku. Jest dyrektorem w Grupie Doradztwa dla Sektora Finansowego odpowiedzialnym za projekty doradcze i atestacyjne z zakresu ESG oraz zrównoważonych finansów, a także projekty doradztwa regulacyjnego i biznesowego dla instytucji finansowych. Podczas pracy w KPMG brał udział w wielu projektach doradczych, atestacyjnych oraz due diligence związanych z zarządzeniem ryzykiem oraz dostosowaniem procesów oraz wewnętrznej dokumentacji instytucji finansowych do wymogów regulacyjnych.

 

 

 



Justyna Wysocka-Golec


Justyna Wysocka-Golec


Partnerka, Advisory, Liderka Zespołu ESG, Dekarbonizacji i Bioróżnorodności, KPMG w Polsce

Menedżerka z wieloletnim doświadczeniem, technicznym wykształceniem i zamiłowaniem do innowacji. W swojej pracy najczęściej skupia się na obszarze ochrony środowiska. Pracowała na różnych stanowiskach w biznesie, w organizacjach pozarządowych, dla rządów (PL, RO, BG, KZ) oraz dla organizacji międzynarodowych (UNIDO). Specjalizuje się w metodykach obliczania emisji GHG, projektowaniu systemów offsetowych i strategiach dekarbonizacji przedsiębiorstw. Od czerwca 2022 rozwija usługi związane z dekarbonizacją w departamencie Consultingu.


 


Prowadzący



Bartosz Gayer


Bartosz Gayer


Opiekun merytoryczny Klubu CFO ICAN Institute

Dyrektor i controller finansowy. Członek CIMA, posiadacz certyfikatu Chartered Global Management Accountant. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w controllingu i zarządzaniu finansami. W swojej karierze pracował m.in. w Żywiec Zdrój S.A. oraz LR Health&Beauty Systems GmbH. Prelegent na konferencjach branżowych, autor wielu artykułów z zakresu finansów i controllingu, na stałe współpracujący z magazynem „Controlling i Zarządzanie”. Trener biznesu i wykładowca na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Doradca i mentor firm z sektora MŚP oraz start-upów.







 






 


 


Partner merytoryczny