Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista wydarzeń

Rejestracja

Sprawdź
* Komórki wymagane
1. UWAGA! Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku (dalej: PP) podczas wydarzeń sporządza dokumentację zdjęciową i wideo z ich przebiegu, którą później wykorzystuje w celu promocji swojej działalności. Oznacza to, że podczas wydarzenia może dojść do utrwalenia wizerunku uczestników wydarzenia w ramach wykonanej dokumentacji zdjęciowej i wideo oraz do publikacji tego wizerunku w sieci Internet (zwłaszcza na stronie internetowej PP oraz na profilach społecznościowych PP, w tym na Facebook i Youtube). W przypadku niektórych wydarzeń fotografie zawierające wizerunek uczestników mogą być również publikowane w prasie lokalnej. Wobec powyższego poprzez swoją obecność na wydarzeniu wyraża Pani/Pan zgodę na rzecz PP na utrwalanie Pani/Pana wizerunku na fotografiach i materiałach wideo dokumentujących przebieg wydarzenia oraz rozpowszechnianie tego wizerunku w ramach tych fotografii i materiałów wideo poprzez publikację w sieci Internet (w tym na stronie internetowej Organizacji i na jej profilach w portalach społecznościowych) oraz publikację w prasie lokalnej w celu promocji PP.

2. Z tytułu wyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 1 powyżej uczestnikowi wydarzenia nie jest należne jakiekolwiek wynagrodzenie lub inne świadczenie, za wyjątkiem możliwości udziału w wydarzeniu.

3. Administratorem danych osobowych wskazanych powyżej w związku ze zgłoszeniem udziału w wydarzeniu będzie Związek Pracodawców „Pracodawcy Pomorza” z siedzibą w Gdańsku. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych wskazanych powyżej oraz wizerunku uwidocznionego na fotografiach i materiałach wideo, które mogą być wykonywane podczas wydarzenia znajdują się TUTAJ
 
Jeżeli nie rejestrowałeś się wcześniej kliknij tu i wpisz wszystkie dane
27-11-2019 godz. 09:30
Biała lista podatników VAT – nie sprawdziłeś kontrahenta przed wysłaniem przelewu? Sprawdź, jakie sankcje czekają Twoją firmę!


1 września 2019 roku weszła w życie ustawa wprowadzająca elektroniczny wykaz czynnych podatników VAT, tzw. biała lista, która ma pomóc przedsiębiorcom skutecznie i szybko weryfikować kontrahentów. To jednocześnie dodatkowy obowiązek dla firm, gdyż weryfikację kontrahenta trzeba udowodnić, robiąc np. zrzut z ekranu z informacją o sprawdzeniu wykazu w konkretnym dniu. Za brak podjętych działań czekają Cię sankcje finansowe, a także ponoszenie ryzyka odpowiedzialności solidarnej ze swoim kontrahentem. Czy Twoją firmę stać na takie koszty?


Przyjdź na bezpłatne spotkanie dla przedsiębiorców dot. białej listy podatników VAT i sprawdź, czy Twoja firma jest gotowa na zmiany, które już obowiązują!


Termin: 27 listopada - godz. 9:30-12:30


Miejsce: siedziba Pracodawców Pomorza, aleja Zwycięstwa 24, 80-219 Gdańsk


Organizatorzy: Netz Data, Pracodawcy Pomorza / Partner: BG TAX & Legal


Agenda spotkania:


godz. 9:30 - Biała lista podatników VAT i obowiązkowy split payment – o czym należy pamiętać? - Wioleta Biel - Doradca podatkowy nr 12310, Prezes spółki BG TAX & Legal Sp. z o.o.  


Dowiesz się:


- Czym jest biała lista podatników?


- Jakie dodatkowe obowiązki wymusza wdrożenie białej listy podatników?


- O Konsekwencjach braku należytej staranności w procedurze weryfikacji białej listy.


- Kiedy wchodzi w życie obowiązkowy split payment? O czym warto pamiętać.  


godz. 10:15Biała lista podatników VAT – kliknij i zautomatyzuj weryfikację swoich kontrahentów! - Katarzyna Bis – Dyrektor Zarządzający Netz Data Dowiesz się:


- Czy można zautomatyzować proces sprawdzania białej listy?


- Jak zweryfikować pojedyncze konto bankowe z programu Spektrum?


- Jak zweryfikować wiele kont bankowych?


- Jak przechowywać potwierdzenie weryfikacji?


- Co zawiera potwierdzenie weryfikacji konta bankowego?


- Co z weryfikacją kont wirtualnych?  


godz. 11:00 - Sesja Q&A – możliwość zadawania pytań obu prelegentom oraz networking!  


Podczas spotkania przewidziany jest poczęstunek oraz konkurs dla firm!




O prelegentach:


Wioleta Biel – doradca podatkowy i prezes spółki BG TAX & Legal Sp. z o.o. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej na wydziale Prawa i Administracji, Kierunek: Prawo oraz Uniwersytetu Warszawskiego Studiów podyplomowych z zakresu Prawa podatkowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie podatków dochodowych i międzynarodowych systemów podatkowych, które zdobywała m.in. w Deloitte Poland w dziale podatków dochodowych. W swojej firmie doradza głównie w przedmiocie prawidłowego rozliczania pracowników i implikacji podatkowych transgranicznych przepływów pieniężnych. Można ją także spotkać jako wykładowcę na Wyższej Szkole Biznesu i Administracji kierunek: Rachunkowość i Podatki, Studia Podyplomowe (pełniącą rolę szefa merytorycznego kierunku), Wyższej Szkoły Bankowej, kierunek: Doradca podatkowy - kurs przygotowujący do egzaminu zawodowego. Dodatkowo, przygotowuje przyszłych doradców podatkowych do egzaminów zawodowych. Trener z zakresu podatków dochodowych, podatku od nieruchomości. Przeprowadziła wiele szkoleń z zakresu MDR w całej Polsce. Pełni funkcję osoby odpowiedzialnej za schematy podatkowe w wielu spółkach kapitałowych z całego kraju.




Katarzyna Bis – Dyrektor Zarządzający firmy Netz Data. Absolwentka Wyższej Szkoły Morskiej na Wydziale Zarządzania oraz Podyplomowych Studiów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Od ponad 20 lat związana z branżą IT, aplikacjami, nowymi technologiami czy rozwiązaniami Business Intelligence. Specjalizuje się w systemach IT wspomagających procesy zarządzania przedsiębiorstwem, projektuje rozwiązania indywidualne dla Klientów, wspomaga procesy wdrożenia systemów IT, wspiera Klientów w analizie procesów biznesowych przedsiębiorstw. Od 5 lat współtworzy system elektronicznego obiegu dokumentów SPEKTRUM, główny nacisk kładąc na automatyzację pracy w przedsiębiorstwie oraz zgodność z przepisami podatkowymi.




Spotkanie bezpłatne 


Wymagana rejestracja