Organizacja Eventów - NOWA EDYCJA KURSU !
Organizowanie eventów wbrew pozorom to wymagające ale satysfakcjonujące wydarzenie! Hotelarze, pracownicy firm, które organizują swoje wewnętrzne spotkania czy szkolenia, a także zlecają ich organizację firmom zewnętrznym, wymagają praktycznej wiedzy i muszą mieć podstawy, żeby dobrze wykonać to zadanie albo kontrolować i monitorować innych.
Celem kursu jest przekazanie studentom praktycznej wiedzy z zakresu organizacji eventów. Dlatego też zaprosiliśmy do współpracy ekspertów-praktyków, osoby związane zawodowo z branżą eventową i organizacją spotkań od wielu lat. Wykłady oparte będą przede wszystkim na case studies i doświadczeniu wykładowców i prowadzone będą w formie warsztatów. Ponadto uczestnicy kursu będą mieli możliwość przeżycia jak wygląda organizacja eventów w praktyce.
Tematyka zajęć
Wśród poruszanych zagadnień będzie m.in. event jako narzędzie biznesowe, sztuka prezentacji, nowe trendy w eventach.
Patronaty
Kurs został objęty patronatem "Pomerania Business Meetings", jednostki działającej w strukturach "Pracodawców Pomorza", której działalność dedykowana jest podmiotom tworzącym lokalną branżą eventową – agencjom, działom eventowym w przedsiębiorstwach i korporacjach oraz podwykonawcom eventowym.
Zapisy trwają !
Cena: 750 złoty
Dla studentów WSTiH i uczestników innych kursów WSTiH : tylko 700 zł
Ważne daty
Zajęcia odbywają się: 12 i 13 maja oraz 26 i 27 maja b.r. w godzinach
od 9.45 do 18.30