Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista ogłoszeń
Od THINK CUSTOMER Anna Gapińska

Szkolenie Customer Experience Management. Must have w 2020 roku.

Think Customer jako członek Pracodawców Pomorza serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte "Customer Experience Management. Must have w 2020 roku"

Stań się marką, którą kochają Klienci.

Wsłuchaj się w ich oczekiwania.

Dopasuj do nich swoje działania marketingowe, sprzedażowe i operacyjne.

 

Tematyka:

  • Czym jest customer experience management (CEM) i dla czego się opłaca.
  • Wyniki najnowszych badań dowodzące, że warto inwestować w CEM.
  • Jaki jest współczesny Klient i jakie są jego oczekiwania względem marek i firm.
  • Doświadczenia Klientów - czym są, gdzie i kiedy się tworzą, jaki jest mechanizm działania emocji i pamięci.
  • Jak rozpocząć i zbudować efektywną strategie CEM - kluczowe kroki i kryteria sukcesu.
  • Rola i zadania menadżerów i pracowników we wdrażaniu strategii CEM.
  • Jak robią to inni? Przykłady skutecznych działań firm zwiększające satysfakcję Klientów i przywiązanie do marki.
  • Czym jest mapowanie podróży Klienta i dlaczego warto je przeprowadzić. 
  • Najważniejsze wskaźniki CEM, które pozwolą monitorować efektywność działań.

Szczegóły i zapisy pod tym linkiem:

Serdecznie zapraszamy

Zdjęcia