Pracodawcy Pomorza Extranet Pracodawców Pomorza

<< Lista ogłoszeń
Od THINK CUSTOMER Anna Gapińska

#CXessence networking & knowledge sharing

Jak firmy powinny dbać o stałych, wieloletnich Klientów?

Jak zbudować równowagę w zarządzaniu relacjami między już pozyskanymi Klientami a nowymi?

Jak angażować długotrwałych Klientów, by stali się ambasadorami marki?

Jak wykorzystywać opinie i potrzeby Klientów do poprawy efektywności działań w firmie?

 

Już jutro, 6 marca (piątek) będziemy o tym rozmawiać podczas trzeciego spotkania #CXessence networking & knowledge sharing. Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja przez Evenea. https://app.evenea.pl/event/840519-8/ 

Serdecznie zapraszamy.

 

#CXessence to nowa inicjatywa mająca na celu popularyzację, budowę świadomości i kultury Customer experience wśród firm w Trójmieście i na Pomorzu.

Ideą projektu jest integracja osób, które na co dzień zajmują się lub planują zajmować się customer experience, niezależnie w jakim dziale pracują - obsługi Klienta, marketingu, sprzedaży, HR, operacji. Ważne, by osoby te posiadały doświadczenie i/lub głębokie zainteresowanie CX.

Chcemy się regularnie spotykać w różnych miejscach w Trójmieście, by dyskutować, omawiać nasze wspólne doświadczenia, spostrzeżenia, rozmawiać na tematy dotyczące najnowszych trendów czy badań w tym obszarze.

Inicjatorkami spotkań #CXessence są Anna Gapińska i Katarzyna Pamuła-Prud z firmy Think Customer, na co dzień wspierające firmy w customer experience management.

 

 

Zdjęcia