fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Oferta dotacji na promocję eksportu


123             

 

Konsorcjum – Biuro Doradztwa Inwestycyjnego Sp. z o.o. i BD Consulting sp. z o.o. wraz z Kancelarią Gospodarczą Egida Sp. z o.o. oferuje kompleksową usługę opracowania wniosku o Dotacje oraz realizacji projektu w ramach Działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP – Program Operacyjny Polska Wschodnia.

Ogłoszenie nastąpi we wrześniu, natomiast termin początku naboru I etapu: październik 2016

W ramach I etapu będzie można sfinansować usługi doradcze w zakresie opracowania nowego modelu biznesowego [MBI], w tym:

  • Wybór rynków eksportu, identyfikację potencjalnych kontrahentów na rynkach zagranicznych;
  • koncepcję wejścia na rynek zagraniczny wraz z projekcją możliwości sprzedaży na wybranym rynku zagranicznym;
  • wybór targów i misji handlowych);
  • rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej
  • propozycje finansowania działalności eksportowej  (kredyty eksportowe, Fundusze doręczeniowe  i gwarancyjne, Fundusze dotacji, transakcje terminowe etc.);
  • ubezpieczenia kredytów eksportowych

Przede wszystkim opracowanie harmonogramu rzeczowo –finansowego wdrażania projektu w II etapie:

Dofinansowanie Etapu I do 50 tys. zł – 80 %  wartości wydatków

Planowany początek naboru II etapu: grudzień 2016

W ramach tego etapu wsparcie  zostanie  przeznaczone  na zapewnienie przedsiębiorcą  dostępu do usług doradczych oraz zakup wartości niematerialnych i prawnych związanych z przygotowaniem do wdrożenia opracowanego na I etapie modelu biznesowego m.in.:

  •  doradztwo w zakresie wyszukiwania, selekcji, a następnie nawiązania kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenie zainteresowanego podmiotu do etapu negocjacji handlowych;
  • doradztwo w zakresie przygotowania produktu do potrzeb rynku docelowego (w tym m.in. badanie marketingowe na rynków  eksportu);
  • doradztwo w zakresie projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych, wzornictwa opakowań, projektowania katalogów i opisów technicznych produktów, projektowania logotypów i marek produktowych, finansowanie projektowania i wdrożenia stron internetowych (w tym aplikacji mobilnych) przeznaczonych do promocji i sprzedaży na rynkach zagranicznych, zakup narzędziowych programów  IT – finansowanie targów  zagranicznych i misji gospodarczych.

Dofinansowanie Etapu II do  500 tys. zł  – 80 % wartości projektu

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: www.bdi.info.pl