fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Kluczowe fakty na temat Pomerania Business Meetings

BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU

Inauguracyjne spotkanie Pomerania Business Meetings, które odbyło się w naszej siedzibie w tym tygodniu, jest pierwszym krokiem na drodze do integracji przedstawicieli i praktyków rynku spotkań biznesowych, którzy, aż do tej pory, nie mieli przed sobą atrakcyjnej perspektywy związanej z możliwym zrzeszeniem oraz aktywizacją w ramach dedykowanej im lokalnej, pomorskiej platformy integracyjnej branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions Industry).

Sytuację może zmienić powołana w marcu tego roku, w strukturach „Pracodawców Pomorza”, Pomerania Business Meetings, czyli platforma stanowiąca przestrzeń rozwojową dla pomorskiej przedsiębiorczości rynku spotkań, zrzeszająca specjalistów działających na rzecz promocji regionu, jako najlepszej destynacji dla turystki biznesowej. Jej działalność dedykowana jest podmiotom tworzącym lokalną branżą eventową – agencjom, działom eventowym w przedsiębiorstwach i korporacjach oraz podwykonawcom eventowym.

BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU


Cele strategiczne Pomerania Business Meetings:

– wsparcie potencjału regionu pod turystykę biznesową poprzez zrzeszenie i aktywizację lokalnej branży rynku spotkań;

– edukacja i wsparcie kompetencji trzech grup branżowych oraz edukacja zleceniodawców na temat działalności rynku spotkań;

– prowadzenie działań z zakresu marketingu miejsc w ramach trójkąta efektywności, czyli współpracy władz miast/regionów, przedstawicieli lokalnego biznesu oraz profesjonalnej branży marketingowej/uczelni;

– inicjacja projektów promujących potencjał turystyki biznesowej regionu;

– współpraca z wyższymi uczelniami w zakresie przygotowania do zawodu event managera;

– współpraca z mediami branżowymi rynku spotkań w celu pokazania siły Pomorza jako destynacji biznesowej.


BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU

O misji Sekcji i długofalowych celach opowiedziała podczas spotkania Anna Kopek, Przewodnicząca Pomerania Business Meetings, a przy tym General Manager Agencji Teja Tur

BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU

BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU

Radę Programową Sekcji stanowią: Anna Kopek, Małgorzata Lipska („Pracodawcy Pomorza”), Marzena Ciania (Agencja Konsultant), Jacek Herold (Restauracja Amber Side), Magdalena Jabłońska (Koordynator Gdańskiego Oddziału Fundacji Poland Business Run), Małgorzata Kiełt (Akademia Przygoda S.C.), Maciej Wójcik (Organizacja Imprez Firmowych i Szkoleń TARIFA) i Joanna Zwierzchowska (ATA Sp. z o.o.).

Pomerania Business Meetings podejmuje długofalową współpracę z następującymi partnerami: Gdańską Organizacją Turystyczną, Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, Meeting Professional International (MPI), International Congress and Convention Association (ICCA), Connexion Meetings oraz Invest in Pomerania. Sekcja uzyskała także wsparcie medialne ze strony magazynu Brief (tam wkrótce pojawią się artykuły przygotowywane przez Pomerania Business Meetings), Think Mice, a także portalu MeetingPlanner.pl

Już wkrótce przekażemy kolejne informacje związane z bieżącą działalnością PBM.

BELKA BIAŁA SPACJA DO TEKSTU

plan działania