Doskonała obsługa klientów stanowi wizytówkę firmy.
Inwestycja w podnoszenie kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, równa się z inwestycją w Public Relations.
To przecież zadowolony klient jest odpowiedzialny za pozytywny wizerunek firmy, a każdy z nich stanowi jej żywą reklamę.
Jeśli nasz pracownik pozna standard obsługi klienta, wyeliminujemy z jego działań przypadek i wątpliwości.
Brak wzorca akceptowanych zachowań w miejscu pracy powoduje, ze ludzie działają niepewnie,
chaotycznie, zaczynają odczuwać stres i w wyniku tego pracują mniej efektywnie!
Proponuję Państwu następujące usługi:
- audyt strategii obsługi klienta;
- usługi „tajemniczego klienta”;
- przygotowanie wewnętrznych procedur obsługi klienta;
- konsultacje przed wprowadzeniem strategii marketingowej (dopasowanie do modelu biznesowego, wprowadzenie form komunikacji z klientami);
- wsparcie marketingowe;
- szkolenia dla pracowników;
- szkolenia dla managerów /kierowników zespołów handlowych;
- szkolenia dla właścicieli firm handlowych /usługowych;
- team building zespołu sprzedażowego;
- raportowanie i audyt wprowadzanych rozwiązań;
- wprowadzanie i opracowanie strategii biznesu społecznie odpowiedzialnego CSR;
- dobór praktyk, form działalności społecznej, realizujących CSR;
- konsultacje biznesowe z partnerami współpracującymi z good at service z zakresu NLP, asertywności, treningów antystresowych, coachingu, rozwoju zawodowego, komunikacji, negocjacji, marketingu, autoprezentacji, stylizacji, dekoracji, team buildingu dużych grup pracowniczych.
Serdecznie zapraszam do inwestycji w dobrą obsługę,
Aleksandra Harasiuk
tel. 698 263 898