fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

„Dobra obsługa to dobry interes” oferta Good at Service

Doskonała obsługa klientów stanowi wizytówkę firmy.
Inwestycja w podnoszenie kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, równa się z inwestycją w Public Relations.

To przecież zadowolony klient jest odpowiedzialny za pozytywny wizerunek firmy, a każdy z nich stanowi jej żywą reklamę.

Jeśli nasz pracownik pozna standard obsługi klienta, wyeliminujemy z jego działań przypadek i wątpliwości.

Brak wzorca akceptowanych zachowań w miejscu pracy powoduje, ze ludzie działają niepewnie,
chaotycznie, zaczynają odczuwać stres i w wyniku tego pracują mniej efektywnie!

 

Proponuję Państwu następujące usługi:

  • audyt strategii obsługi klienta;
  • usługi „tajemniczego klienta”;
  • przygotowanie wewnętrznych procedur obsługi klienta;
  • konsultacje przed wprowadzeniem strategii marketingowej (dopasowanie do modelu biznesowego, wprowadzenie form komunikacji z klientami);
  • wsparcie marketingowe;
  • szkolenia dla pracowników;
  • szkolenia dla managerów /kierowników zespołów handlowych;
  • szkolenia dla właścicieli firm handlowych /usługowych;
  • team building zespołu sprzedażowego;
  • raportowanie i audyt wprowadzanych rozwiązań;
  • wprowadzanie i opracowanie strategii biznesu społecznie odpowiedzialnego CSR;
  • dobór praktyk, form działalności społecznej, realizujących CSR;
  • konsultacje biznesowe z partnerami współpracującymi z good at service z zakresu NLP, asertywności, treningów antystresowych, coachingu, rozwoju zawodowego,  komunikacji, negocjacji, marketingu, autoprezentacji, stylizacji, dekoracji, team buildingu dużych grup pracowniczych.

Serdecznie zapraszam do inwestycji w dobrą obsługę,
Aleksandra Harasiuk

http://goodatservice.com/

tel. 698 263 898