fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Buduj Markę od Podstaw – 29.05.2015

Duże zainteresowanie wykładem i tematem przestawionym przez Panią Dorotę Połom (Brand Managera w agencji Brandus) podczas konferencji „Public relations – potrzebny czy nie?”, która odbyła się w dn. 22.04.2015 w Olivia Business Centre, spowodowało, że postanowiliśmy przybliżyć Wam temat budowania marek w bardziej praktyczny sposób. Dlatego serdecznie zapraszamy na warsztaty w dn. 29.05.2015 r. w godz. 12.00-16.00 do Olivia Business Centre, budynek Gate B, III piętro (sala konferencyjna) przy Al. Grunwaldzkiej 472 w Gdańsku.

Zapraszam na warsztaty „Buduj markę od podstaw z Dorotą Połom”

brand

Wyobraźmy sobie, że firma, którą zarządzamy (lub w niej pracujemy), usunęła swoją nazwę i symbol graficzny, powracając do nazwy w stylu Z.P.U. (zakład produkcyjno-usługowy), a logo firmy to teraz prosty, zwykły napis… Wyobraźmy sobie, że logo naszej firmy usunięto ze wszystkich atrybutów jej działalności. Teraz firmowe pisma czy wizytówki, to tylko białe skrawki papieru, z czarnym, prostym napisem, nic nie mówiącym o Nas. Nasze produkty kryją się za niczym niewyróżniającymi się opakowaniami – nie mają oprawy graficznej oraz nazwy i nic ich nie reklamuje. Nasza firma staje się anonimowa…

Jak długo Nasi klienci pamiętaliby o Nas? Ilu rozpoznałoby naszą ofertę pośród tysiąca innych, dostępnych na rynku? Ilu zaufałoby właśnie naszej firmie?

A przecież na pozór, wszystko inne pozostałoby niezmienione. Ci sami ludzie, pomysł na biznes, identyczna struktura i schemat organizacyjny. Ta sama firma, z jednym wyjątkiem… Brak identyfikujących firmę symboli, wyróżniających ją na tle konkurencji, pozbawia ją marki. Bez niej firma staje się niczym człowiek bez twarzy – nierozpoznawalna, bez własnej tożsamości. Taka decyzja, w krótkim czasie doprowadziłaby praktycznie do wymazania firmy z umysłów klientów oraz otoczenia, w którym działa. Zdawałoby się, niewiele znaczące posunięcie, mogłoby przesądzić o jej istnieniu na rynku.

Chcesz się dowiedzieć dlaczego?

Przyjdź na nasze warsztaty i poznaj krok po kroku zasady budowania rozpoznawalnych i dochodowych marek.

Jeżeli zadajesz sobie pytania:

  • Dlaczego mój biznes nie rozwija się tak jak bym chciał?
  • Co mam zrobić, aby pozyskać więcej klientów?
  • Jak spowodować, aby moja firma była bardziej rozpoznawalna?
  • Jak dotrzeć do mojej grupy docelowej?

Ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.

Planujemy tylko ciut, ciut teorii, za to mnóstwo praktyki i potrzebnego doświadczenia.

Dorota PołomBrand Manager w agencji Brandus oraz szkoleniowiec z doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów w dziedzinie budowania marek, komunikacji i relacji interpersonalnych. Specjalizuje się w tematyce budowania tożsamości i wizerunku, a także tworzeniu systemów wartości i systemów zachowań. W 2011 roku otrzymała tytuł „Kobieta Sukcesu 2011” przyznany przez Kapitułę Plebiscytu w województwie pomorskim m.in. za zbudowanie wizerunku i osiągnięcia zawodowe. Od kilkunastu lat zawodowo związana ze sprzedażą i budowaniem marek (początkowo jako dyrektor handlu i marketingu, obecnie jako ekspert od wizerunku).

Koszt: 120 zł, dla członków Pracodawców Pomorza zniżka 50% (koszt 60 zł netto). Opłaty za uczestnictwo w warsztatach należy dokonać najpóźniej do dnia 26.05.2015 r. na konto: BZ WBK 94 1090 1102 0000 0001 2206 2338 podając swoje imię i nazwisko.

Partner wydarzenia
OBC

Ilość osób: ograniczona (max 15 osób). Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoś się/Zapisz się