„Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Najlepsze praktyki 2016
Rewolucja w sprzedaży i marketingu
DATA: 24 MAJA 2016
MIEJSCE: GDAŃSK, HOTEL SCANDIC
KONFERENCJA DLA:
• prezesów oraz członków zarządów
• szefów działów marketingu
• właścicieli małych i średnich firm
• dyrektorów i liderów sprzedaży
Czy jesteś zadowolony ze skuteczności swojego marketingu i efektywności sił sprzedażowych?
Jeśli odpowiedź brzmi: „nie” lub „nie do końca”, to mamy złą i dobrą wiadomość.
Zła wiadomość: dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Dzisiejsi klienci – zarówno w obszarze B2B, jak i B2C – zachowują się zupełnie inaczej, dlatego inaczej kupują!
Dobra wiadomość: rynkowi liderzy wypracowali nowe techniki, które i Ty możesz wprowadzić w swojej firmie!
„Harvard Business Review Polska” we współpracy z najlepszymi na świecie organizacjami dba o rozwój kompetencji menedżerów najwyższego szczebla. Bada również sprzedaż pod kątem najnowszych trendów i metod. Dostarczamy polskim firmom konkretną wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie sprzedaży i marketingu, które już sprawdzają się na świecie. Opisujemy także najlepsze rozwiązania działające już w Polsce.
Weź udział w konferencji „Harvard Business Review Polska”:
- Poznaj główne zmiany w procesach i metodach sprzedaży
- Dowiedz się, dlaczego sprzedaż może być źródłem Twojej przewagi
- Odkryj receptę na skuteczną współpracę między sprzedażą i marketingiem
- Zdobądź wskazówki do zastosowania od razu w Twojej firmie
- Nawiązuj cenne kontakty z przedsiębiorcami ze swojego regionu
Agenda
09.00 – 09:30
Rejestracja i networking przy kawie
09:30 – 09:45
Rozpoczęcie konferencji
9.45 – 10.15
Część I – Rola sprzedaży w rozwoju biznesu
Mateusz Firląg, dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.
- Jak określić strategię sprzedaży i jak nią zarządzać? Jak ważna jest dla rozwoju firmy?
- Metody nawiązywania trwałych relacji biznesowych – jak ważne są wysokie standardy w obsłudze klientów?
- Zaawansowane produkty wspierające rozwój biznesu
10.15 – 10.30
Zapraszamy na przerwę
10.30 – 12.00
Część II – Rewolucja w marketingu: wymiary i konsekwencje
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”
- Jak zmieniają się nawyki i zachowania klientów B2C i B2B?
- Nowe sposoby dotarcia i komunikacji
- Co się nie zmienia: które z technik i praw marketingu ciągle obowiązują?
- Marketing a wyzwania wielokanałowości
- Ewolucja modelu zarządzania relacją z klientem: poligamiczna lojalność
12.00 – 12.45
Zapraszamy na lunch
12.45 – 14.15
Część III – Sprzedaż w nowej rzeczywistości: jak ją zwiększyć i obniżyć jej koszt w tym samym czasie?
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”
- Wzlot i upadek Sprzedaży 1.0
- Dlaczego stare, dobrze znane sposoby sprzedaży przestają działać?
- Najważniejsze zmiany w otoczeniu konkurencyjnym wymuszające zmianę
- Jak sprzedaż stała się strategiczna i co to oznacza w praktyce?
- Jak osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży w nowej rzeczywistości?
- Wzrost sprzedaży bez inwestycji: jak to zrobić w praktyce
- Diagnostyka: co ogranicza Twoją sprzedaż?
- Jak budować efektywne relacje między sprzedażą a marketingiem – nowy podział pracy
14.15 – 14.30
Zapraszamy na przerwę
14.30 – 15.15
Część IV – Warsztat
- Jak podwoić swoje siły sprzedażowe bez zatrudniania dodatkowych handlowców (tak, jest to możliwe…)?
15.15 – 16.00
CZĘŚĆ V – Kompleksowy rozwój menedżerski: wznieś swoją karierę na nowy poziom
Prelegenci
dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”
Doświadczony wykładowca i konsultant. W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od 1993 roku prezes ICAN Institute. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Mateusz Firląg
dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych Polkomtel Sp. z o.o.
Wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania. Związany z rynkiem B2B od roku 2000, wcześniej jako Key Account Manager oraz Business Development Manager w strukturach sprzedażowych Orange. Od 7 lat związany z siecią Plus, uprzednio w Departamencie Klientów Kluczowych, od 2013r. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Departamencie Klientów Biznesowych.