Pracodawcy Pomorza oraz Ireneusz Osiński i Krzysztof Papadis reprezentujący firmę doradczą O&P Consalting, mają zaszczyt zaprosić na bezpłatne konsultacje związane z nowoczesnym budowaniem relacji biznesowych oraz z zagadnieniami sprzedażowymi.
Konsultacje odbędą się w siedzibie „Pracodawców Pomorza”
Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
w dniu 13 września 2017r.
w godz. 9.00 – 16.00
Uprzejmie prosimy o ustalenie indywidualnych godzin spotkań z konsultantami
Korzyścią z udziału w konsultacjach jest m.in. poznanie praktycznych rozwiązań w zakresie:
- Nowych koncepcji nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
- Zamiany klientów w ambasadorów naszej marki.
- Pozyskiwania klientów w procesie rekomendacji.
- O czym warto pamiętać w budowaniu relacji?
- Czym jest proces sprzedaży i jak dzięki niemu zwiększyć zyski?
- O czym najczęściej zapominamy przy budowaniu strategii sprzedażowej?
W ramach konsultacji tematy, które możesz z nami poruszyć to m.in.:
- budowanie strategii sprzedaży
- wybór kanałów dystrybucji
- budowanie odpowiedniej marżowości
- budowanie polityki cenowej
- budowanie i wzmacnianie marki na rynku
- budowanie koncepcji wprowadzania produktu na rynek
- budowanie i/lub restrukturyzacja działu handlowego
- tworzenie procesów sprzedażowych,
- raportowanie i umiejętna ich analiza
- budowanie efektywnych systemów motywacyjnych
- budowanie relacji z kontrahentami
- ujednolicenie działań sprzedażowych w kilku placówkach handlowych
- Start-up– droga rozwoju – jakich błędów nie popełniać, o czym warto pamiętać
Podczas konsultacji z Ireneuszem Osińskim porozmawiamy m.in. o tym czym jest networking i dlaczego jest tak ważny w rozwoju biznesu oraz o praktycznych sposobach pozyskiwania i utrzymywania klientów dzięki relacjom.
W rzeczywistości niewielu przedsiębiorców, menadżerów i handlowców traktuje relacje jak cenne aktywa. Większość zdaje sobie sprawę ze znaczenia relacji z klientami, ale niewiele osób potrafi je efektywnie budować i przekładać na wymierne rezultaty biznesowe.
Podczas konsultacji z Krzysztofem Papadisem porozmawiamy o tym jak zwiększyć zakres potencjalnych możliwości biznesowych dzięki efektywności działań w zakresie sprzedaży, marketingu i dystrybucji.
Okazuje się, że wiele firm traktuje najważniejszą komórkę firmy jakim jest dział sprzedaży po macoszemu. Nie wykorzystują wszystkich możliwości, nie potrafią wyciągać wniosków ze spływających informacji lub nie dążą do posiadani tych informacji. Zapominają, że towar który „leży w magazynie” nie sprzeda się bo nikt nie wie, że jest dostępny.
Konsultacje skierowane są do:
- Właścicieli i zarządów firm
- Dyrektorów sprzedaży
- Menagerów sprzedaży
Ireneusz Osiński
Z wykształcenia psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, szkoleniowiec, wykładowca i ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy.
Certyfikowany coach biznesowy międzynarodowej organizacji Leadership Management International. Twórca wielu projektów w tym programów szkoleniowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Związku Pracodawców Pomorza, gdzie wdraża projekt integracji środowisk biznesowych pod nazwą: „Biznes to relacje”.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w korporacjach, mediach oraz jako prywatny przedsiębiorca. Pracował m.in. dla Polskiej Telewizji Kablowej jako szef oddziału, w Raiffeisen Bank Polska doszedł do stanowiska Dyrektora Sprzedaży na Polskę, gdzie zarządzał strukturą prawie tysiąca osób. W Banku Zachodnim WBK tworzył od podstaw strukturę sprzedaży mobilnej.
Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu. Edukator z misją stworzenia świata, w którym każdy osiąga wymarzone cele i jest szczęśliwym człowiekiem.
Krzysztof Papadis
Absolwent Bałtyckiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Wydziału Pedagogiki Specjalnej oraz Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Zarządzania (studium podyplomowe). Od 1997 roku czyli od początku swojej drogi zawodowej związany z działem sprzedaży. Doświadczenia nabył w m.in. Pepsi – General Bottelers, Ferrero, Soki Dr Witt.
Od 2000 roku pełnił funkcję dyrektora handlowego w takich firmach jak: LPP S.A., Lonza – Nata Sp.j.; Witex-Handel Sp. j.; Oriental Secret, gdzie wykreował od podstaw markę napojów premium.
Wykształcone przez wiele lat umiejętności, powodują, że doskonale radzi sobie z restrukturyzacją działów handlowych co wpływa na poprawę wyników sprzedaży. Ponadto dzięki umiejętnościom analitycznym, zdolnościom prawidłowej oceny sytuacji potrafi dobrać odpowiednie strategie dla przeprowadzenia miarodajnej analizy marketingowej. W jego karierze zawodowej nie bez znaczenie jest także współpraca z klientami; łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych, prowadzenie negocjacji i budowanie wizerunku to cechy prowadzące do sukcesów restrukturyzowanych firm i startupów. Skutecznie zarządza zasobami ludzkimi, wielokrotnie prowadził rekrutację.
Od stycznia 2014 prezes i pierwszy inwestor w spółce Exofin. To przykład na powołanie do życia startupu, obranie strategii marketingowej i wizerunkowej popartej wiedzą oraz pasją a także konsekwentne i taktyczne działanie mające na celu wprowadzenie marki na rynek i utrwalenie jej w świadomości konsumentów (www.exofin.pl). Dzięki jego działaniom produkt firmy Exofin jest nie tylko towarem uznanym za innowacyjny ale także pożądanym na rynkach międzynarodowych. Sukces Exofin mierzony jest rozpoznawalnością marki i produktu a także zainteresowanie mediów i środowisk nie tylko stricte branżowych.
Nie jest mu obca branża nowych technologii. Od 2014 r. wspiera firmę Robotics Inventions, która wielokrotnie zdobywała pierwsze miejsca w konkursach międzynarodowych oraz otrzymała certyfikat Wojskowej Akademii Technicznej za rój robotów (http://bit.ly/2vYVPvq).
Prosimy o telefoniczne potwierdzenie udziału
celem ustalenia indywidualnych godzin konsultacji
tel. 58/340-08-95