Zapraszamy Państwa na Debatę pt:
“ Braki Kadrowe w Polsce – problemy i rozwiązania”
16 kwietnia 2019r., godz. 10.00-12.30
Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
Zaangażowanie w firmie jest walutą XXIgo wieku. To ono warunkuje rozwój Twojego biznesu. Według instytutu Gallupa zaangażowanie pracowników w wykonywane zadania wynosi zaledwie 11% w Polsce oraz 13% na świecie. W praktyce oznacza to, że każde 9000 z 10 000 wydanych na wynagrodzenie jest praktycznie stratą.
Jutrzejsze problemy będą skutkiem dzisiejszych zaniedbań.
Jak zmniejszyć ryzyko takich strat? Jakie narzędzia i metody skutecznie pomagają sprostać tym wyzwaniom?
Podczas debaty dowiedzą się Państwo:
- W jaki sposób radzić sobie w dobie braków kadrowych?
- Gdzie szukać pracowników?
- Czy Cyfrowy Pracownik to gotowe rozwiązanie ?
- Czym jest Robotyzacja w miejscu pracy?
- Jak korzystać z dostępnej technologii?
- Jak będzie wyglądać Rynek Pracy w przyszłości?
A także:
- Jak zbudować i utrzymać wysoki poziom zaangażowania i dbałości pracowników o Twój biznes?
- Jak zatrudniać właściwych ludzi?
Na te i inne pytania postaramy się Państwu odpowiedzieć podczas spotkania 16.04.2019 w siedzibie Pracodawców Pomorza w godzinach 10.00 – 12.30.
W debacie wezmą udział:
Piotr Kaczmarek – dyrektor rozwoju w spółce Pirxon S.A., która od 14 lat z powodzeniem wprowadza rozwiązania IT w polskich i zagranicznych firmach, a także w administracji publicznej. Odpowiada za rozwój biznesu i kieruje współpracą z klientami. Dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu doskonale identyfikuje obszary działalności i procesy, które mogą zostać usprawnione oraz wygenerować oszczędności poprzez wdrożenie różnorodnych rozwiązań informatycznych. Ukończył studia na wydziale Informatyki, Telekomunikacji i Elektroniki Politechniki Gdańskiej, natomiast umiejętności biznesowe zdobywał na wydziale Zarządzania i Ekonomii tej samej uczelni. W roku 2009 został zaproszony do grupy inicjatywnej, której celem było zawiązanie klastra ICT na Pomorzu – dzięki jej działaniom klaster ICT zyskał status klastra kluczowego w województwie pomorskim, a obecnie skupia około 100 firm z sektora ICT.
Andrzej Kubiak – współzałożyciel, udziałowiec i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu firmy Pirxon S.A, która od 14 lat z powodzeniem wprowadza rozwiązania IT w polskich i zagranicznych firmach, a także w administracji publicznej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z Klientem w obszarze IT i Treasury. W firmie Pirxon SA wprowadził z sukcesem na rynek rozwiązanie AssetsNinja do zarządzania majątkiem, które w chwili obecnej jest najczęściej wybieranym przez firmy rozwiązaniem w swojej klasie.
Cezary Maciołek – Wiceprezes Zarządu Grupy Progres. Związany z branżą Outsourcingu i Human Resources od 2006r. Od 2014r. Wiceprezes Zarządu Grupy Progres – ogólnopolskiego dostawcy rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Wraz z rozwojem firmy rozszerzał swoje kompetencje, na stanowiskach: Konsultant, Kierownik Regionu, Dyrektor Działu Obsługi Klientów Strategicznych, Dyrektor Operacyjny, tym samym poznając doskonale branżę i usługę. Zarządza biznesem, który generuje ponad 300 mln przychodu, będąc tym samym największą firmą z kapitałem polskim w sektorze Agencji Zatrudnienia. Na ten sukces pracuje blisko 300 ekspertów w branży, realizując 600 profesjonalnych projektów rocznie. Firma specjalizuje się w rekrutacjach stałych i tymczasowych, zatrudniając dla swoich kontrahentów ponad 26 000 pracowników rocznie , w tym blisko 14000 obcokrajowców. Pomysłodawca i współtwórca stworzenia trzech niezależnych linii biznesowych Progres HR, Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w ramach Grupy Progres. Ponadto, w 2015 roku zainicjował i zaimplementował do organizacji konferencję – Kurs na HR – integrującą środowisko nauki, biznesu i władz samorządowych. To jedyna tego typu inicjatywa, która odpowiada na wyzwania i potrzeby rynku pracy. Specjalizuje się między innymi w zagadnieniach zarządzania strategicznego, operacyjnego, sprzedaży, obsługi klienta, ekonomiki przedsiębiorstwa. Absolwent studiów Master of Bussiness Administration na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył program ICAN Management organizowany przez Canadian International Management Institute oraz studia podyplomowe dla Menedżerów Sprzedaży na wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Kolegium Nauk o Przedsiębiorczości, kierunek Zarządzanie.
Krzysztof Herdzik – 16 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu finansami, międzynarodowymi strukturami korporacyjnymi na najwyższych stanowiskach zarządczych. Ponad 29 tys. godzin doświadczenia w zarządzaniu zespołami. Współpracował z firmami na 5 kontynentach, z 30 krajów, w tym ponad dwudziestoma największymi organizacjami na świecie – w większości z listy Fortune 500. Absolwent Harvard Business School, kierunek Disruptive Business Model. Firma, w której był dyrektorem finansowym, zdobyła Diament Forbesa za najszybciej rozwijającą się firmę w branży energetycznej pod względem wartości. Zakładał i zarządzał jednym z pierwszych centrów BPO w Trójmieście dla globalnego lidera w branży outsourcingowej. Centrum zostało wyróżnione przez Firmę AON nagrodą najlepszego pracodawcy oraz najlepszym Centrum BPO przez Fundację Pro Progressio. W 2015 r. zdobył nagrodę wydawaną przez CEE Shared Service and Outsourcing Awards w kategorii Business Centre Manager of The Year – BPO. Wykładowca Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w zakresie zarządzania zmianą. Współautor modelu spersonalizowanego modelu przywództwa Corporate Differently
Spotkanie poprowadzi:
Monika Reszko – psycholog biznesu, ekspert ds. komunikacji, executive coach. Specjalizuje się w wykorzystaniu modeli psychologicznych w biznesie. Pracuje z zarządami firm i kadrą managerską. W swoim dorobku ma ponad 5 tys. godzin szkoleniowych, 2,5 tys. godzin konsultacji indywidualnych, wdrożone zmiany w blisko 60 firmach. Autorka programów rozwojowych, felietonów i raportów branżowych. Ambasadorka White Tiger fundacji Pro Progressio. Pomysłodawca i trener organizowanego w roku 2017/2018 cyklu BEST Managers skierowanego głównie do najlepszych managerów z Branży BSS na Pomorzu. Jest pomysłodawczynią największego otwartego turnieju biznesowego w Polsce Beach Volleyball Business Cup, zrzeszającego pracowników, promującego szacunek i zasady fair play. Jej unikatowy roczny projekt CSR, adresowany do młodzieży z domów dziecka, którego ambasadorami była m.in. Iwona Guzowska i Jarosław Bieniuk połączył managerów z różnych branż pracujących razem na rzecz tych samych wartości. Doświadczenie zdobyte w trakcie kilkuletniego pobytu we Francji traktuje jako lekcję różnorodności, szacunku, otwartości na siebie i inne kultury. Wykładowca Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS. Współautorka modelu spersonalizowanego przywództwa Corporate Differently.