„Efektywne planowanie i zarządzanie pracą zespołu w Easy Redmine”
który odbędzie się w czwartek, 17.12.2020 o godz. 10:00
Webinar jest bezpłatny,
link do rejestracji: https://itmore.pl/event/workflow-w-czasach-pracy-zdalnej-organizacja-i-kontrola
Czas trwania: ok. 30-40 minPodczas webinaru zaprezentujemy Państwu jak w Easy Redmine efektywnie odbierać zgłoszenia od klientów, z uwzględnieniem SLA, w jaki sposób zarządzać finansami na projektach i zadaniach.
Agenda:
- Działanie modułu Helpdesk oraz obsługa zgłoszeń
- Rejestrowanie czasu SLA oraz zdarzeń
- Przepływ danych finansowych oraz raporty
- Rejestracja czasu pracy i kontrola zużycia budżetów
Prezenter:
Filip Lampkowski
Webinar przeznaczony jest dla właścicieli firm, managerów i kierowników zespołów z różnych branż, którzy na co dzień zarządzają pracownikami oraz projektami, często kilkoma jednocześnie i chcą z łatwością utrzymać nad tym kontrolę oraz zoptymalizować przebieg prac.