Pracodawcy Pomorza oraz ACTIVE DAYS.PL serdecznie zapraszają na
„Marketing przy kawie” – spotkanie warsztatowe w czasie, którego poznasz storytelling,
czyli marketing opowiadany przez historie.
22 listopada 2022, godz. 13.00-15.00
siedziba Pracodawców Pomorza, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
Wyobraź sobie, że jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, do której od pół roku próbujesz się dostać. A teraz masz 1,5 min. żeby porozmawiać. O czym będziesz mówił? O swojej firmie, swoim produkcie? Wiesz ile osób próbowało mu dziś, coś sprzedać. Jesteś pewny że to go zainteresuje? Opowiedz mu historię. O tym co robisz, ale inaczej niż wszyscy. Zaskocz go, zainteresuj. Pamiętaj, że ma Cię zapamiętać i umówić na kontakt. Mistrzom wystarczy kilka słów. Jeśli bywasz na targach, konferencjach, spotkaniach networkingowych, 1,5 minuty to idealny czas by opowiedzieć o sobie historię, po której twój słuchacz, ze wszystkich ludzi zapamięta właśnie Ciebie.
Na najbliższych warsztatach, które odbędą się dnia 22.11.2022, w godz. 13.00 – 15.00 w siedzibie Pracodawców Pomorza (Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk) dowiecie się:
1. Czym jest storytelling i jakie cele realizuje.
2. Co decyduje o dobrej opowieści.
3. Gdzie szukać pomysłów i jak zaskakiwać klienta.
4. Wyniesiesz praktyczną wiedzę z ćwiczeń, w zakresie story w windzie.
Program warsztatu obejmie:
1. Wprowadzenie w storytelling – czym jest, skąd się wziął i dlaczego działa
2. Przykłady storytellingu.
3. Story w windzie. Czym jest i jakie cele realizuje.
4. Elementy struktury i ćwiczenie.
Więcej o nich tutaj:
Moja story w windzie
O mnie:
Nazywam się Krzysztof Kowalczyk i opowiadam historie. Historia to mój sposób komunikacji w marketingu i sprzedaży. Pomagam tworzyć
opowieści, jako element narracji marketingowej i sprzedażowej. Obszary, w których działam to: strategia marketingowa oparta na storytellingu, planowanie kampanii reklamowych, budowanie narracji marketingowej, szkolenia handlowe, szkolenia zarządzania sprzedażą. Sprzedażą i marketingiem zajmuję się od 20 lat. Zaczynałem jako przedstawiciel handlowy dla firm z branży FMCG. Kilka lat później tworzyłem od zera dział handlowy dla firmy Dakar z branży opakowaniowej. Zarządzałem nim 10 lat i najwięcej frajdy sprawiało mi wytyczanie nowych ścieżek w marketingu i sprzedaży. Mam kilkuletnie doświadczenie współpracy jako trener sprzedaży w amerykańskiej firmie szkoleniowej Sandler Training, dla której prowadziłem szkolenia handlowe i szkolenia dla menedżerów sprzedaży. W tak zwanym międzyczasie prowadzę własną firmę marketingowo – szkoleniową ACTIVE DAYS.PL, w której pomagam tworzyć marketing i sprzedaż przez storytelling 360°.
Jestem absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku zarządzanie i marketing. Ukończyłem Akademię Coachingu Biznesowego wg standardów ICF organizowaną przez Agencję Rozwoju Pomorza w Gdańsku. Mam ok. 1000 godzin szkoleniowo coachingowych za sobą. W wolnym czasie prowadzę spacery tematyczne po starym Gdańsku i moich ulubionych dzielnicach: Biskupiej Górce i Dolnym Mieście, opowiadając o ich tajemnicach.