fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Customer Experience Management, czyli jak rozwinąć firmę dzięki znajdowaniu w sobie i swoich Klientach zasobów do budowania przyszłości

Pracodawcy Pomorza wraz z firmą Think Customer serdecznie zapraszają na spotkanie

Customer Experience Management, czyli jak rozwinąć firmę dzięki znajdowaniu w sobie i swoich Klientach zasobów do budowania przyszłości.

zapraszamy w dniu  19 marca (czwartek) 2020r. g. 13:00 do naszej siedziby, al. Zwycięstwa 24 Gdańsk

Customer experience management, czyli zarządzanie doświadczeniami Klientów, dzięki prostym narzędziom i działaniom w znaczący sposób wpływa na wzmocnienie pozycji marki, wzrost sprzedaży i obniżenie kosztów. Jest to szczególnie ważne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które  dzięki większemu zorientowaniu na klienta mogą stać się bardziej konkurencyjne zarówno na krajowym, jak i zagranicznym rynku.

Program:

  • Czym jest customer experience management (CEM) i dla czego się opłaca.
  • Jak wdrożenie CEM może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży i poprawę efektywności kosztów już w krótkim okresie czasu.
  • Dlaczego CEM wpływa na wzrost zaangażowania pracowników i wzrost lojalności klientów. Co pokazują najnowsze badania na temat inwestowania w CEM.
  • Jak rozpocząć i zbudować efektywną strategię CEM – kluczowe kroki i kryteria sukcesu.
  • Czym jest mapowanie podróży klienta i dlaczego warto je przeprowadzić.
  • Jakie narzędzia CEM pozwolą w osiągnięciu zakładanych celów biznesowych w krótkiej i dłuższej perspektywie.

Prowadzące:

Anna Gapińska

Pełnomocnik zarządu Pracodawców Pomorza ds. promocji marki. Interim manager. Szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie customer experience management, zarządzania relacjami z klientami, zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i employer brandingu. Właścicielka firmy Think Customer, gdzie na co dzień doradza firmom jak skutecznie wdrażać narzędzia i strategie customer experience management.

Katarzyna Pamuła-Prud:

Trener i konsultant biznesu, Interim manager. Wieloletni praktyk w zakresie customer experience management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na klienta. Specjalistka optymalizacji i efektywności zarządzania procesami operacyjnymi.

Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała za tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, jakość procesów, systemy premiowe i programy motywacyjne oraz budowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną.


Spotkanie bezpłatne

Wymagana rejestracja