fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

„Jak Klienci mogą zadbać o wzrost przychodów Twojej firmy?”

Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt.

„Jak Klienci mogą zadbać o wzrost przychodów Twojej firmy?”

organizowane przez członka naszej organizacji firmę „Think Customer”

6 czerwca (czwartek), godz: 11:00 – 12:30

Siedziba Pracodawców Pomorza, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk

 

Dobra analiza rynku, na którym funkcjonuje firma, znajomość potrzeb i oczekiwań Klientów w połączeniu z wdrożeniem skutecznych działań strategicznych przekłada się na znaczny wzrost rozpoznawalności marek, buduje długotrwałe relacje firma–Klient, co pociąga za sobą podwyższenie wyników sprzedażowych.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Po co analizować potrzeby Klientów?
  • Kto jest Klientem Twojej firmy i jak zbudować jego obraz?
  • Co to jest customer experience?
  • Dlaczego audyt marki jest ważny dla przyszłej komunikacji Twojej firmy z Klientami?
  • Jak strategia i działania Twojej firmy wpływają na percepcję Klientów?
  • Dlaczego każda firma powinna mieć standardy obsługi Klienta?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  1. Właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
  2. Osób zawodowo odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż i zarządzanie relacjami z Klientami, którzy szukają wiedzy i inspiracji w tworzeniu rozwiązań przekładających się na lepszą komunikację firma-Klient,
  3. Osób zainteresowanych tematem customer experience, dla których celem jest kreowanie wartości marki wspierająca wyniki firmy poprzez dbałość o Klienta.

Prowadząca:

Anna Gapińska, założycielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej oraz École Supérieure de Commerce de Rouen. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie wsparcia sprzedaży, marketingu i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Jako pracownik i współpracownik była związana z firmami małymi i dużymi, podmiotami z kapitałem polskim i zagranicznym, organizacjami pozarządowymi, doradzała osobom prywatnym. Realizowała interesujące i ambitne, często rozbudowane projekty z zakresu marketingu produktowego, internetowego, międzynarodowego, badań marketingowych, content marketingu, brandingu, public i media relations, budowania relacji z wszystkimi grupami otoczenia firm. Wierzy, że wkrótce tylko firmy skupione na Kliencie będą w stanie obsługiwać go w konkurencyjny sposób, co pozwoli im wyprzedzić konkurencję i być liderami w swojej branży.


Spotkanie bezpłatne

Wymagana rejestracja