fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Jak zarządzać młodym pokoleniem? – 20.11.2017

jak_zarządzać_młodym_pokoleniem

Serdecznie zapraszamy na seminarium:

 Jak zarządzać młodym pokoleniem?

 Różnice w komunikacji, motywacji i wartościach.

20 listopada br., godz. 14.00-16.00

„Pracodawcy Pomorza”, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk


 

Kluczowym elementem dla rozwoju firmy jest wzrost efektywności pracowników i skuteczne zarządzanie zarówno finansami, ryzykiem, jak i zespołem pracowników.

Aktualnie na rynku pracy, wśród potencjalnych pracowników dominuje pokolenie X (ur. 1965-81), ale już za kilka lat tzw. Millenialsi – pokolenie Y (ur. 1980-1996), będą stanowili większość. Szacuje się, że nastąpi to ok 2020-25 roku.

Młoda generacja pracowników znacznie różni się od starszych kolegów, czy szefów, którzy są często z jeszcze starszego pokolenia – Tradycjonalistów, urodzonych po wojnie, aż do połowy lat sześćdziesiątych. Różnice w komunikacji, motywacji, wartościach i celach, a nawet sposobie bycia, są na tyle duże, że przekładają się na efekty pracy i wyniki działu czy firmy.

Dowiedz się jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych i:

  • jak skutecznie zarządzać motywacją młodych pracowników?
  • jak pozyskać najlepszych z rynku?
  • jak zwiększyć efektywność pracowników i co za tym idzie wyniki Twojej firmy?

PROGRAM

  1.      Wprowadzenie
  2.      Charakterystyka poszczególnych grup pokoleniowych.
  3.      Różnice w sposobach komunikacji.
  4.      Formy udzielania informacji zwrotnej.
  5.      Sposoby na motywowanie pracowników pokolenia Y


Wygrywasz, gdy znasz zasady gry!


Prelegenci


 kzj-ppKatarzyna Żuchowicz–Jabłońska – prawnik (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu), life & business coach (Uniwersytet Gdański), właściciel firmy Together Coaching (togethercoaching.pl). Czując potrzebę zmiany i chęć dalszego rozwoju, a także pomagania innym w rozwoju ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim z zakresu Psychologii coachingu biznesowego. Efekt – zmiana kierunku w życiu zawodowym na dawno wyczekiwany. Wspiera firmy w dostrzeżeniu nowych możliwości i szans. Pomaga sformułować plan strategiczny poprzez zwiększenie świadomości tego, gdzie biznes znajduje się obecnie i co zrobić, żeby przejść do miejsca, w którym ma się znaleźć. Nieustannie pogłębia swoją wiedzę z dziedziny coachingu i rozwoju osobistego uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach. Jest aktywnym członkiem stowarzyszenia Academy Of Business Coaching.


tg-38-btTomasz Gawrylczyk – wieloletni praktyk, pasjonat psychologii i nowych technologii, właściciel agencji marketingowej. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego – studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania –  specjalizacja: Marketing, oraz studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Społecznych – specjalizacja: Psychologia coachingu biznesowego. Przez 8 lat pracował w korporacjach, kolejno w PKO BP, ING, AXA, w departamentach sprzedaży, początkowo jako członek zespołu sprzedażowego, później jako menedżer, w końcu trener w departamencie szkoleń. Od 2006 roku jest właścicielem firmy Baltic Trend projekty marketingowe (baltictrend.pl). Pracuje jako doradca biznesowy w zakresie marketingu, komunikacji, motywacji pracowników, jest także inicjatorem i dyrektorem kreatywnym wielu projektów marketingowych. Od dwóch lat pracuje również indywidualnie jako coach biznesowy. Jest członkiem i jednocześnie Prezesem stowarzyszenia Academy Of Business Coaching (aobc.pl). Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek w wieku szkolnym, mieszka w Gdańsku.

Zainteresowanych udziałem w tym ciekawym spotkaniu prosimy o rejestrację