fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

[Webinarium] Mapowanie podróży Klienta, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów….

Mapowanie podróży Klienta, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów, by dopasować do nich swoje działania marketingowe i sprzedażowe, by ograniczyć koszty i poprawić efektywność i podnieść wyniki.

Data: 10 lipiec 2020 (piątek), godz: 14:00

Formuła: WEBINAR – osoby zapisane na otrzymają link dostępowy najpóźniej w dniu organizacji webinaru.

 

Opis:

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak w trzech krokach dowiedzieć się kim jest ich klient, czego oczekuje, jakie ma dotychczasowe doświadczenia i oczekiwania względem firmy i jak tą wiedzę wykorzystać i przekuć w realne działania usprawniające. 

Program:

  • Jak szybko i skutecznie zarządzać doświadczeniem klientów?
  • Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania Klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
  • Czym jest mapa podróży klienta i dlaczego warto ją mieć w każdej firmie?
  • Jak wykorzystać wiedzę o oczekiwaniach i potrzebach klientów do szybkiej poprawy funkcjonowania firmy.

Czas: 45 minut


Prowadząca:

Anna Gapińska, właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim manager. Trener. Praktyk biznesu z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie customer experience, zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i employer brandingu. Na co dzień wspiera właścicieli firm, zarządy, działy marketingu i sprzedaży we wdrażaniu narzędzi zarządzania relacjami z klientami i budowie kultury organizacyjnej nastawionej na klienta. Dzięki optymalizacji procesów wewnątrz firmy pokazuje, gdzie tworzą się pozytywne i negatywne doświadczenia klientów i jak nimi zarządzać, by poprawić efektywność zarówno pracowników jak i wyników operacyjnych.


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Limitów uczestników: 50 osób 

Spotkanie odbędzie się na platformie ClickMeeting (nie wymaga wcześniejszej instalacji). 

Prosimy o rejestrację przez nasz standardowy system zapisów na wydarzenia. 

W dniu spotkania otrzymają Państwo drogą mailową zaproszenia z linkiem do spotkania. 

Link będzie również aktywny w treści tego zaproszenia w przeddzień spotkania. 

Spotkanie wymaga komputera skonfigurowanego do odtwarzania dźwięku z dobrym dostępem do internetu.

Możliwe będzie zadawanie pytań drogą tekstową.