fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Zasady przyznawania wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej realizowanego przez PUP

„Pracodawcy Pomorza” oraz Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni serdecznie zapraszają na

WEBINARIUM

6 maja 2020r.

godz. 10.00-12.00


Celem webinarium będzie przedstawienie zasad przyznawania wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej realizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy.

  1. Warunki, jakie musi spełnić przedsiębiorca, aby otrzymać pożyczkę, dofinansowanie do kosztów wynagrodzenia, dofinansowanie do kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
  2. Wysokości dofinansowania.
  3. Składanie wniosku – sposób postępowania.
  4. Obowiązki przedsiębiorcy po uzyskaniu wsparcia.

Prelegenci:

Jolanta Klauze – z-ca dyrektora ds. runku pracy – nt. pożyczek dla mikro przedsiębiorców i jednoosobowej działalności

Katarzyna Wrzosek – kierownik Centrum Aktywizacji Zawodowej (kieruje wszystkimi aktywnymi formami aktywizacji) – nt. dofinansowania części kosztów wynagrodzeń i składek ubezpieczeń społecznych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Janina Orłowska – kierownik działu form wsparcia – nt. dofinansowania części do kosztów prowadzenia działalności gospodarczej


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  1. Limit uczestników: 50 osób. 
  2. Rejestracja odbywa się przez standardowy system zapisów na wydarzenia Extranet. 
  3. Uwaga: prosimy o zapisywanie się na listę uczestników pojedynczo – większa liczba osób w jednym zgłoszeniu uniemożliwi nam rozesłanie linku do webinarium z powodu braku widocznych wszystkich adresów e-mail.
  4. Spotkanie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie wymaga wcześniejszej instalacji – wydarzenie zostanie otwarte w oknie przeglądarki internetowej. 

         Adres pokoju spotkania: https://tinyurl.com/y9lyzskv

  1. Dla zachowania czytelnej komunikacji między prelegentami a uczestnikami prosimy o zadawanie pytań wyłącznie drogą tekstową – prelegenci będą odpowiadać wyłącznie w sesji pytań według zmodyfikowanej agendy spotkania. Do zadawania pytań służy intuicyjny czat programu widoczny z prawej strony interfejsu uczestnika. Dostęp do mikrofonów będzie domyślnie zablokowany.
  2. Pytania oraz komentarze mogą być moderowane.
  3. Przebieg webinarium może być rejestrowane w formie pliku video.
  4. ClickMeeting stanowi naszą główną platformą komunikacyjną w organizacji. Z myślą o przyszłych spotkaniach zachęcamy do zapoznania się z funkcjonalnością programu:

Wprowadzenie – https://www.youtube.com/watch?v=cCoW5AnyU3U

Rozpoczynanie webinarium – https://www.youtube.com/watch?v=weOr0Hzmyv4

Obsługa menu – https://www.youtube.com/watch?v=lLsPJ0LODHw