fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Szkolenie „Sztuka Negocjacji i perswazji w biznesie” – 23.10.2012

Monika Ruchniewicz Dyrektor Oddziału Multibanku w Gdyni przy Skwer Kościuszki 16, jako członek „Pracodawców  Pomorza” zaprasza członków „Pracodawców Pomorza” oraz ich Kontrahentów na bezpłatne szkolenie:

 

„Sztuka Negocjacji i perswazji w biznesie” –szkolenie dedykowane jest Prawnikom, Radcom Prawnym, Przedsiębiorcom, Menedżerom.

 

Szkolenie z poczęstunkiem odbędzie się w dniu 23.10.2012 w godzinach 9.30-14.00 w Hotelu Faltom ul. Grunwaldzka 7 w Rumii http://www.hotel-faltom.com.pl/.

 

Proszę zainteresowane szkoleniem osoby  o potwierdzenie uczestnictwa mailem  na adres monika.ruchniewicz@multibank.pl do dnia 16.10.2012.

 

W szkoleniu będą również uczestniczyć przedstawiciele  biznesu Trójmiasta, którzy nie są zrzeszeni w „Pracodawcach Pomorza”, stąd jest okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych.

 

W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny z Moniką Ruchniewicz pod nr telefonu 600 267 886.

 

Tematyka szkolenia:

Program szkolenia (ok. 4h):

9.30 do 10.00 Rejestracja Gości. 

 

1. Zasady

– obszar negocjacji,

– dyplomacja, elastyczność, inteligencja emocjonalna w nowoczesnych negocjacjach,

– warunki skutecznych negocjacji,

– etyka w negocjacjach przez pryzmat reputacji firmy, celów i efektywności negocjacji.

 

2. Przygotowanie do negocjacji w oparciu projektowanie umowy

– definiowanie celu strategicznego i punktów krytycznych negocjacji,

– ocena wiarygodności i potencjału partnera negocjacyjnego,

– prognozowanie przebiegu negocjacji – scenariusz oraz projekt rozwiązań  alternatywnych,

– znaczenie umowy jako kluczowego narzędzia negocjacji i współpracy z partnerem B2B,

– prognozowanie przebiegu negocjacji – scenariusz oraz projekt umowy i zapisów alternatywnych,

– zarządzanie ryzykiem  – ocena ryzyka wynikającego z poszczególnych prognozowanych obszarów współpracy i nakreślonego projektu umowy,

– optymalny poziom zabezpieczeń w umowie,

– ocena efektywności dochodzenia roszczeń,

– warunki rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w trakcie obowiązywania umowy,

– BATNA – rozwiązania alternatywne i ich wartość w stosunku do przedmiotu negocjacji.

 

3. Sceneria i oprawa

–  przygotowanie scenariusza i pomieszczeń do negocjacji,

– różnice kulturowe w negocjacjach w aspekcie przygotowanie i oprawy negocjacji,

– styl prowadzenia negocjacji w oparciu o wizerunek reprezentowanej firmy i cechy  stron.

 

4. Kontrolowanie rozmowy

– komunikacja – zasady eleganckiej komunikacji,

– etapy komunikacji w negocjacjach,

– strategie prowadzenia rozmowy,

– komunikacja, a płeć,

– formułowanie pozytywnych komunikatów,

– kluczowe elementy rozmowy w negocjacjach,

– przygotowanie scenariusza rozmowy i dróg alternatywnych,

– znaczenie i potencjał przerwy w negocjacjach.

 

5. Asertywność

– postawa negocjacyjna wobec niezadowolenia, arogancji czy agresji drugiej strony,

– empatia i asertywność w konfrontacji z manipulacją i perswazją,

– asertywność i dyplomacja w budowie oczekiwanego wizerunku negocjacyjnego,

– postawa, a efektywność w negocjacjach.

 

6. Strategia, granica, dążenie do kompromisu

– strategie negocjacji,

-styl negocjacji, a osobowość negocjatora,

-macierz zachowań kontrahentów i strategie współpracy,

-oczekiwania stron w negocjacjach.

 

 

Opis trenera:

Adam Piasecki – wykładowca i trener zarządzania. Specjalizuje się w budowaniu struktur organizacyjnych, przygotowywaniu strategii rozwoju oraz komunikacji wewnętrznej. Trener i praktyk organizowania CSR -u w Polsce. Doświadczony negocjator, trener i doradca w zakresie negocjacji oraz przygotowania umów handlowych. Posiada 9-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich.

W sierpniu 2010 roku założył firmę szkoleniową „Przerwa na kawę” realizując od tego czasu szkolenia i konsultacje dla firm branży bankowej, reklamowej, edukacyjnej oraz instytucji publicznych i non-profit. „Przerwa na kawę” przeszkoliła ponad 2000 osób m.in. w innowacyjnej metodzie „szkoleń made-to-measure” otrzymując referencje od takich firm jak: BRE Bank, MultiBank, Technopark Gliwice, Poznański Park Naukowo-Technologiczny, Hotele Pro-Vita, CKK Profesja, Stowarzyszenia „Wiosna” czy Agencja Reklamowa „Grey Studio”.