Monika Ruchniewicz Dyrektor Oddziału Multibanku w Gdyni przy Skwer Kościuszki 16, jako członek „Pracodawców Pomorza” zaprasza członków „Pracodawców Pomorza” oraz ich Kontrahentów na bezpłatne szkolenie:
„Sztuka Negocjacji i perswazji w biznesie” –szkolenie dedykowane jest Prawnikom, Radcom Prawnym, Przedsiębiorcom, Menedżerom.
Szkolenie z poczęstunkiem odbędzie się w dniu 23.10.2012 w godzinach 9.30-14.00 w Hotelu Faltom ul. Grunwaldzka 7 w Rumii http://www.hotel-faltom.com.pl/.
Proszę zainteresowane szkoleniem osoby o potwierdzenie uczestnictwa mailem na adres monika.ruchniewicz@multibank.pl do dnia 16.10.2012.
W szkoleniu będą również uczestniczyć przedstawiciele biznesu Trójmiasta, którzy nie są zrzeszeni w „Pracodawcach Pomorza”, stąd jest okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych.
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny z Moniką Ruchniewicz pod nr telefonu 600 267 886.
Tematyka szkolenia:
Program szkolenia (ok. 4h):
9.30 do 10.00 Rejestracja Gości.
1. Zasady
– obszar negocjacji,
– dyplomacja, elastyczność, inteligencja emocjonalna w nowoczesnych negocjacjach,
– warunki skutecznych negocjacji,
– etyka w negocjacjach przez pryzmat reputacji firmy, celów i efektywności negocjacji.
2. Przygotowanie do negocjacji w oparciu projektowanie umowy
– definiowanie celu strategicznego i punktów krytycznych negocjacji,
– ocena wiarygodności i potencjału partnera negocjacyjnego,
– prognozowanie przebiegu negocjacji – scenariusz oraz projekt rozwiązań alternatywnych,
– znaczenie umowy jako kluczowego narzędzia negocjacji i współpracy z partnerem B2B,
– prognozowanie przebiegu negocjacji – scenariusz oraz projekt umowy i zapisów alternatywnych,
– zarządzanie ryzykiem – ocena ryzyka wynikającego z poszczególnych prognozowanych obszarów współpracy i nakreślonego projektu umowy,
– optymalny poziom zabezpieczeń w umowie,
– ocena efektywności dochodzenia roszczeń,
– warunki rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w trakcie obowiązywania umowy,
– BATNA – rozwiązania alternatywne i ich wartość w stosunku do przedmiotu negocjacji.
3. Sceneria i oprawa
– przygotowanie scenariusza i pomieszczeń do negocjacji,
– różnice kulturowe w negocjacjach w aspekcie przygotowanie i oprawy negocjacji,
– styl prowadzenia negocjacji w oparciu o wizerunek reprezentowanej firmy i cechy stron.
4. Kontrolowanie rozmowy
– komunikacja – zasady eleganckiej komunikacji,
– etapy komunikacji w negocjacjach,
– strategie prowadzenia rozmowy,
– komunikacja, a płeć,
– formułowanie pozytywnych komunikatów,
– kluczowe elementy rozmowy w negocjacjach,
– przygotowanie scenariusza rozmowy i dróg alternatywnych,
– znaczenie i potencjał przerwy w negocjacjach.
5. Asertywność
– postawa negocjacyjna wobec niezadowolenia, arogancji czy agresji drugiej strony,
– empatia i asertywność w konfrontacji z manipulacją i perswazją,
– asertywność i dyplomacja w budowie oczekiwanego wizerunku negocjacyjnego,
– postawa, a efektywność w negocjacjach.
6. Strategia, granica, dążenie do kompromisu
– strategie negocjacji,
-styl negocjacji, a osobowość negocjatora,
-macierz zachowań kontrahentów i strategie współpracy,
-oczekiwania stron w negocjacjach.
Opis trenera:
Adam Piasecki – wykładowca i trener zarządzania. Specjalizuje się w budowaniu struktur organizacyjnych, przygotowywaniu strategii rozwoju oraz komunikacji wewnętrznej. Trener i praktyk organizowania CSR -u w Polsce. Doświadczony negocjator, trener i doradca w zakresie negocjacji oraz przygotowania umów handlowych. Posiada 9-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich.
W sierpniu 2010 roku założył firmę szkoleniową „Przerwa na kawę” realizując od tego czasu szkolenia i konsultacje dla firm branży bankowej, reklamowej, edukacyjnej oraz instytucji publicznych i non-profit. „Przerwa na kawę” przeszkoliła ponad 2000 osób m.in. w innowacyjnej metodzie „szkoleń made-to-measure” otrzymując referencje od takich firm jak: BRE Bank, MultiBank, Technopark Gliwice, Poznański Park Naukowo-Technologiczny, Hotele Pro-Vita, CKK Profesja, Stowarzyszenia „Wiosna” czy Agencja Reklamowa „Grey Studio”.