fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Fundusze na wdrożenie CSR w micro, małych i średnich przedsiębiorstwach

„Pracodawcy Pomorza” zachęcają firmy członkowskie do zapoznania się z możliwością otrzymania dofinansowania na wdrożenie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w państwa firmach.

 

Strategia CSR jest odpowiedzią na oczekiwania świadomych klientów, pozwala zwiększyć przewagę konkurencyjną, jest inwestycją niezbędną do długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa. CSR to filozofia, podejście do życia i metoda zarządzania, która pozwala uzyskiwać ekonomiczny zysk bez społecznej i środowiskowej straty.

 

W Polsce do tej pory odpowiedzialna strategia wdrażana była głównie w dużych przedsiębiorstwach, jednakże konkurs przygotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości ma na celu ułatwić i zachęcić także mniejsze firmy do zaangażowania społecznego.

 

O konkursie:

 

   1.    Maksymalna kwota wsparcia to 100 000 PLN, przy czym wsparcie stanowić może do 70% całkowitych wydatków kwalifikujących się do objęcia wsparciem.

 2.       Wnioski o udzielenie wsparcia można składać od 08.04.2013 r. do 20.05.2013 r. do godz. 16:30.

 3.       Wsparcie na wdrożenie CSR może być udzielone mikroprzedsiębiorcy, małemu lub średniemu przedsiębiorcy, który spełnia łącznie następujące warunki:

 a. posiada siedzibę, a w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną – miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 b. rozpoczął wykonywanie działalności gospodarczej co najmniej 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o udzielenie wsparcicia;

c.  złożył tylko jeden wniosek w ramach naboru wniosków o udzielenie wsparcia na wdrożenie CSR;

d.  nie otrzymał wcześniej wsparcia na wdrożenie CSR.

 

Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: www.csr.parp.gov.pl

 

Wszystkie firmy spełniające powyższe kryteria proszone są o wstępne zgłaszanie zainteresowania pozyskaniem środków do Biura „Pracodawców Pomorza” – biuro@pracodawcypomorza.pl

 

Organizacja nasza współpracuje z profesjonalnymi firmami zajmującymi się przygotowywaniem wniosków oraz w zakresie wdrażania i realizacji odpowiedzialnego marketingu, komunikacji, kompleksowego opracowania koncepcji CSR, czyli strategii odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.