Wizerunek firmy, jej silna, rozpoznawalna marka to jeden ze sposobów na zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Dlatego działania prowadzone w celu budowy wizerunku dbanie o wizerunek firmy, jako pracodawcy powinny być jednym z elementów strategii rozwoju. Pracownicy z uwagą wybierają swojego pracodawcę. O wysoko wyspecjalizowanych, doświadczonych i zaangażowanych pracowników konkurują pracodawcy, zyskując przy tym:
- optymalizację kosztów pracy
- wzrost retencji pracowników
- zmniejszenie absencji
- łatwiejsze pozyskiwanie kandydatów do pracy
- zwiększenie zaangażowania pracowników
- zmniejszenie kosztów rekrutacji
Jak zatem przyciągnąć do siebie talenty, utrzymać zaangażowanie i motywację? Jak tworzyć markę pracodawcy i jak ją komunikować?
W trakcie warsztatu poruszone zostaną następujące kwestie:
- Określenie celów realizacji działań EB
- Wstęp do wypracowania EVP organizacji (Employee Value Proposition)
- Narzędzia budowy wizerunku firmy, jako pracodawcy: grupa docelowa, plan działań, kanały komunikacji
- Narzędzia budowania zaangażowania wewnątrz organizacji
Szkolenie odbędzie się w siedzibie „Pracodawców Pomorza” przy Al. Zwycięstwa 24 w Gdańsku, dnia 15 maja br. w godzinach 9.30. – 13.00.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Prosimy o potwierdzanie zgłoszeń do dnia 13 maja na adres: biuro@pracodawcypomorza.pl lub numer telefonu 58/ 340 08 92.
Organizatorzy przewidują przyjęcie maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.
Warsztat realizowany jest dzięki firmie ELEWACJE SA.
Szkolenie poprowadzą:
Monika Reszko – executive coach, ekspert ds. wizerunku, komunikacji i relacji wewnętrznych, koordynator Inicjatywy Pracodawca z Wyboru. Pomysłodawca i organizator konferencji, seminariów i wydarzeń sportowych. Autor artykułów i felietonów publikowanych m.in. w Gazecie Wyborczej i portalu Wirtualna Polska. Absolwentka Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika oraz Université Nancy 2, we Francji. Ukończyła także Studium Podyplomowe Kadry Menadżerskiej i studium Train the Trainers.
http://www.facebook.com/pracodawcazwyboru
Hanna Kąkol – Certyfikowany Coach ICC, doświadczony trener biznesu, Dyrektor Zarządzający firmy Perfect Consulting. Absolwentka WSAiB w Gdyni oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi przy Uniwersytecie Gdańskim. Od ponad 20 lat związana ze sprzedażą oraz marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując na różnych szczeblach zarządzania: product manager, dyrektor oddziału, dyrektor firmy. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów, których celem jest wspieranie firm różnych branż w określaniu strategii operacyjnej i wdrażaniu programów poprawy wyników.