Szanowni Państwo,
W związku z odświeżeniem naszej strony internetowej oraz uruchomieniem dodatkowych funkcjonalności powiązanych ze stroną, zwracam się do Państwa o przesłanie:
1. LOGOTYPU PAŃSTWA FIRMY wg poniżej specyfikacji :
Format pliku: JPG, PNG, GIF – szerokość 225px / wysokość 150px najlepiej na jednolitym tle lub bez niego. Jeżeli w logo są białe elementy to tło musi być kontrastowe – logo Państwa będzie wyświetlane w przesuwnym pasku na dole strony oraz w zakładce członkowie z miejscu gdzie prezentowana jest Państwa firma. (logotyp przesłany niezgodnie ze specyfikacją może zostać nieopublikowany na stronie z przyczyn technicznych)
2. INFORMACJI O PAŃSTWA FIRMIE:
W zakładce członkowie organizacji – https://pracodawcypomorza.pl/o-nas/czlonkowie/ będzie możliwość dodania informacji o Państwa firmie. Zakładamy iż informacja ta nie powinna być dłuższa niż 3 akapity i powinna charakteryzować ogólnie Państwa firmę oraz działalność. Prosimy o przesyłanie informacji w formie tekstowej : txt, word – bez formatowania, grafik oraz innych elementów edycyjnych. Możliwe jest podlinkowanie do Państwa podstron poprzez wstawienie linku. Nie przyjmujemy dokumentów w formacie pdf.
3. AKTUALIZACJI FIRMY:
Proszę również o zaaktualizowanie danych Państwa firmy (nazwa, adres, telefon, strona www, e-mail) – dane zamieszczone na stronie pochodzą z naszej rozbudowanej bazy danych wynikających z deklaracji członkowskiej i mogły ulec dezaktualizacji lub prezentowane są dane inne niż Państwo uznają za stosowne.
Ponadto istnieje możliwość zamieszczenia komercyjnej reklamy banerowej Państwa firmy na stronie naszej organizacji – baner o wymiarach szerokość 740px / wysokość 150px – znajdujący się na stronie głównej (na wysokości mapki dojazdowej).
Warunki zamieszczenia baneru do ustalenia indywidualnego – kontakt z Biurem „Pracodawców Pomorza”
Prosimy o przesyłanie danych na adres biuro@pracodawcypomorza.pl
Powyższa wiadomość dotyczy jedynie aktywnych członków „Pracodawców Pomorza”, a zaaktualizowane dane zamieszczone na stronie nie mogą naruszać praw autorskich, praw osób trzecich oraz negatywnie godzić w wizerunek organizacji.