Prezes Urzędu Zamówień Publicznych zwrócił się do Pracodawców RP z prośbą o wsparcie inicjatywy przygotowania przez Prezesa Urzędu wzorcowych dokumentów (dobrych praktyk) w zakresie zamówień publicznych, poprzez określenie oraz przekazanie treści dotychczas sporządzonych i stosowanych dokumentów (lub informacji) w ramach udzielania zamówień publicznych, które z racji regulowanej materii lub ich praktycznego zastosowania, mogłyby zostać uznane za dokumentację wzorcową, jak również wszelkich innych materiałów zawierających zalecane, dobre praktyki dla adresatów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie prosimy o deklarację w zakresie propozycji dokumentów i praktyk, przy których gotowi jesteście Państwo współpracować w ramach Pracodawców RP z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych.
Przedmiotowa sprawa ma duże znaczenie dla funkcjonowania rynku zamówień publicznych. Jej waga jest tym większa, iż właśnie trwają prace nad projektem nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Problematyka dobrych praktyk (wzorcowych dokumentów) z pewnością będzie odgrywała istotną rolę w pracach nad nową ustawą.
Materiały oraz deklaracje współpracy prosimy kierować do p. Piotra Wołejko na adres: p.wolejko@pracodawcyrp.pl najpóźniej do dnia 18 lutego br.