Szkolenie: Twoja Marka w mediach społecznościowych.
Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Pinterest – świat social mediów to jedna wielka rodzina, w której każdy mówi nieco innym językiem. Jak odnaleźć się w tej mieszance? Jak wykorzystać jej potencjał, żeby zdobywać klientów dla swojej firmy?
Przyjdź na nasze szkolenie i sprawdź, jak wielu ludzi zainteresowanych Twoimi usługami czeka po drugiej stronie klawiatury!
Słowem-kluczem jest dla nas „efektywność” – na szkoleniu dowiesz się wszystkiego, co pozwoli Ci odpowiedzieć na pytanie: „jak zwiększyć zasięg mojej marki i liczbę klientów?”. Poznasz m.in.:
- skuteczne metody kreowania wizerunku Twojej firmy
- tajniki zarządzania kontem reklamowym na Facebooku
- rolę i zasady komunikacji w głównych mediach
- sposoby tworzenia strategii marketingowych w social mediach
- najlepsze narzędzia, zoptymalizowane pod kątem konkretnych grup docelowych
Szkolenie poprowadzi Joanna Staniszewska – pasjonatka komunikacji on-line, która założyła swój profil na Facebooku już w 2009 roku! Przedsiębiorczyni, konsultantka marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym, wykładowczyni i mentorka. Założyła i zarządza spółką doradztwa i agencji marketingowej You’ll sp. z o.o., specjalizującej się w działaniach w nowych mediach i na rynkach międzynarodowych.
Warto szybko podjąć decyzję, bo z racji warsztatowej konstrukcji spotkania ilość miejsc na szkoleniu jest limitowana!
Bądź z nami 27 września 2016 r. (wtorek, godz. 9.00 – 16.30) w siedzibie agencji marketingowej You’ll w Gdańsku (ul. Żeleńskiego 50a/2).
Całą omawianą wiedzę przyswoisz w miłej i kameralnej atmosferze za jedyne 549,99 złotych brutto (447,15 zł netto)! Cena obejmuje koszt lunchu oraz nielimitowaną i zawsze dostępną kawę.
Uwaga! Dla klientów You’ll przygotowaliśmy cenę specjalną – zaledwie 480 zł brutto (390,24 złotych netto)!
Uczestników prosimy o zabranie własnych laptopów albo poinformowanie nas, że nie będą mieć takiej możliwości.
AGENDA
9.00 – 9.15
Słowo wstępu.
9.15 – 11.00
Rola poszczególnych mediów – komunikacja ukierunkowana na użytkowników różnych mediów.
- zasady korzystania z mediów społecznościowych
- różnice i części wspólne pomiędzy serwisami Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Pinterest
- jak dobrać język komunikacji do konkretnego medium?
- popularne błędy
- aspekty prawne
11.00 – 12.30
Sposoby i narzędzia zarządzania mediami społecznościowymi i monitoringiem online.
- jak określać grupę odbiorców?
- opcje reklam na Facebooku
- narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi i monitoringiem online
- organizacja wewnętrzna obsługi mediów społecznościowych
12.30 – 13.30
LUNCH
13.30 – 14.30
Komunikacja na Facebooku.
- formy budowania zaangażowania
- planowanie postów i sposoby ich wyróżniania
- sposoby kalkulacji budżetów w relacji do zasięgów, jakości grupy i konkurencyjności branży
- czas jako jeden z wymiarów komunikacji
- analiza i optymalizacja przebiegu kampanii
14.30 – 16.00
Warsztat: strategia w mediach społecznościowych – krok po kroku.
16.00 – 16.30
Zakończenie szkolenia, ewaluacja.
Weź udział w szkoleniu i poznaj metody pozwalające na świadome budowanie relacji z klientem poprzez social media – zarejestruj się już teraz!
Więcej o prelegentce:
Joanna Staniszewska wykłada na studiach dziennych i podyplomowych strategię reklamy, zarządzanie marką oraz marketing w praktyce. Szkoli między innymi ze strategii marketingowych, mediów społecznościowych, komunikacji, narzędzi marketingowych, budowania wizerunku i rozwoju osobistego. Publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR. W 2015 r. ekspertka ds. komunikacji Ministerstwa Gospodarki.
Realizowała wykłady, szkolenia i warsztaty z komunikacji, umiejętności miękkich i rozwoju osobistego między innymi dla Center of Thinking, Fundacji Twoja Inicjatywa!, Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, kobiet z czołowych globalnych korporacji z sektora consultingu, Społeczności Geek Girls Carrots, festiwalu rozwojowego dla kobiet Progressteron.
Strona internetowa agencji: You’ll marketing & branding