⇔
Spotkania działającej już od dwóch lat Sekcji PR i Marketingu „Pracodawców Pomorza” przyciągają coraz większe grona zainteresowanych. Frekwencję na dzisiejszym (06.10) wydarzeniu w siedzibie organizacji (Al. Zwycięstwa 24) zbudowała bardzo liczna grupa specjalistów m.in. z trójmiejskich agencji reklamowych. Przyjechali do nas wysłuchać prezentacji Wojciecha Widzickiego, dzieląc się przy tym własnym doświadczeniem w temacie budowania i przeprowadzania kampanii przy pomocy narzędzia reklamowego Google AdWords, jak i wykorzystywania całego wachlarza środków promocyjnych udostępnianych i stale rozbudowywanych przez Facebooka.
⇔
PEŁNY ZAPIS AUDIO ZE SPOTKANIA
⇔
Początkiem każdego takiego spotkania/posiedzenia Sekcji PR i Marketingu jest tzw. biznes mikser, podczas którego uczestnicy przybliżają profil działalności swojej firmy. Całe wydarzenie domyka zawsze sesja networkingowa, co w połączeniu z otwartą formułą spotkania (słuchacze nierzadko występują w roli doradców, uzupełniając główne wystąpienia) daje nam swobodną, wielostronną dyskusję w gronie specjalistów. Warto z tego skorzystać!
⇔
⇔
Wojciech Widzicki, jeden z założycieli omawianej tutaj Sekcji, marketingiem zajmuje się od blisko 16 lat. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. szeroko pojęty sektor e-commerce oraz marketing internetowy, z czego to ostatnie jest obecnie głównym obszarem działalności firmy Widzicki.com:
– Ostatnie badania przeprowadzone przez Google wykazały, że sprzedaż następuje głównie w dwóch momentach: w chwili gdy klient trafił na stronę lub po okresie od 12 do 31 dni od pierwszej wizyty. Widać więc wyraźnie, że przeprowadzanie remarketingu może zniechęcić naszych klientów – mówił o zweryfikowanych przyzwyczajeniach konsumenckich w sieci Wojciech Widzicki, poruszając też kwestię zwiększającej się aktywności Google w obszarze YouTube, wykupionego blisko 10 lat temu przez amerykańskiego giganta z Mountain View.
⇔
⇔