Nasze ostatnie, czwartkowe spotkanie Sekcji PR i Marketingu „Pracodawców Pomorza” cieszyło się sporym zainteresowaniem. Wynika to w głównej mierze z tego, że branża skupiona na implementacji reklam w obszarze social mediów, podobnie jak ma to zresztą miejsce w przypadku mediów tradycyjnych, jest szalenie wymagająca: nie znosi ani próżni, ani powielanych bez litości schematów.
⇓
⇓
Wysoko postanowiona poprzeczka aktualnych standardów kreacji w tej branży wymusza na praktykach szczególny rodzaj twórczej elastyczności. A jak lepiej nabyć zdolność kreatywnego budowania tożsamości produktów, jeśli nie poprzez aangażowanie się w tworzenie całego wachlarza działań promocyjnych dla marek o międzynarodowym zasięgu?
O tym właśnie mogliśmy porozmawiać wczoraj z wywodzącym się z Trójmiasta freelancerem/social media managerem Patrykiem Siedlińskim, który może pochwalić się niemałymi osiągnięciami w prowadzeniu marek na gruncie wciąż dynamicznie rosnących możliwości mediów społecznościowych, które, dla bardzo wielu globalnych koncernów, stały się obszarem redefinicji ich tożsamości.
PREZENTACJA: Patryk Siedliński
⇓
⇓
Po prezentacji Patryka Siedlińskiego wywiązała się ciekawa dyskusja na temat przyszłości mediów społecznościowych:
⇓