Przedostatnie w tym roku, zrealizowane 27 października w naszej siedzibie śniadanie networkingowe „Biznes to Relacje”, było okazją do dokładniejszego poznania misternej japońskiej inżynierii motoryzacyjnej Mazda Motor Corporation złączonej z konsekwentną, budowaną przez dekady strategią marketingową, o których opowiedział nam Tomasz Kramnik, Specjalista ds. Sprzedaży Biznesowej w BMG Goworowski Gdynia.
O podobieństwach i różnicach w stylu prowadzenia komunikacji biznesowej m.in. w Polsce oraz Rosji, o szoku kulturowym wynikającym niejednokrotnie ze skrajnie różnych podejść do prowadzenia krótko i długoterminowych relacji między przedsiębiorcami z poszczególnych krajów, opowiedział Walerij Pryżkow, właściciel WP CAPITAL oraz prezes IPS-International Post Service.
Gospodarzami spotkania, zgodnie z tradycją, byli: Justyna Wojtaszczyk (agencja i PR KeyK Project Marketing&Media) i Ireneusz Osiński (Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów/Pracodawcy Pomorza), bez których śniadania networkingowe „Biznes to Relacje” nie osiągnęłyby takiej popularności, jaką cieszą się do dzisiaj.
PRELEGENCI
Tomasz Kramnik
Menadżer sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem. Karierę zawodową związał z branżą telekomunikacyjną i motoryzacyjną. Obecnie zajmuje się sprzedażą flotową u jedynego autoryzowanego dealera marki Mazda w województwie pomorskim, BMG Goworowski. Prywatnie pasjonat nurkowania i muzyki rockowej.
Walerij Pryżkow
Właściciel WP CAPITAL oraz prezes IPS-International Post Service. Posiada duże doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem na wysokim szczeblu oraz doświadczenie w relacjach międzynarodowych. Z sukcesem zarządzał zarówno firmami jak i departamentami w kilku różnych krajach. Obecne jest prezesem firmy transportowo-logistycznej oraz ekspertem w sprawach inwestycji kapitałów w kraju i za granicą. Jest koneserem sztuki i miłośnikiem gastronomii różnych kultur.
WIDEO
GALERIA