Szanowni Państwo,
Obecne realia pandemii wymusiły biznes do przejścia w format komunikacji w pełni cyfrowej. Nie będąc w stanie udostępnić Państwu siedziby naszej organizacji dla potrzeb spotkań takich jak konferencje, seminaria, szkolenia i wiele innych, zachęcamy do wzięcia udziału w budowie kalendarza wydarzeń webinarowych sygnowanych naszą marką.
Zapraszamy do kontaktu wszystkich naszych członków pragnących współtworzyć naszą ofertę, realizując przy tym swoją strategię komunikacyjną i promocyjną.
„Webinary Pracodawców Pomorza” to propozycja zdalnych spotkań szkoleniowych i/lub networkingowych dla sekcji tematycznych naszej organizacji, oddziałów terenowych, jak i poszczególnych firm członkowskich.
Po naszej stronie zapewniamy sprawdzoną platformę do tworzenia webinarów zawierającą m.in. możliwość współdzielenia funkcji prowadzącego, tryb pytań i odpowiedzi, system ankietowy i narzędzia do tworzenia scalonych z przekazem prezentacji.
Mogą Państwo liczyć na niezbędne wsparcie techniczne z naszej strony w całym procesie promocji, przygotowania i realizacji zdalnych spotkań.
⇒ Zapraszamy do kontaktu: biuro@pracodawcypomorza.pl / (58) 340 08 92
Poradniki ClickMeeting:
- Wprowadzenie – https://www.youtube.com/watch?v=cCoW5AnyU3U
- Rozpoczynanie webinarium – https://www.youtube.com/watch?v=weOr0Hzmyv4
- Obsługa menu – https://www.youtube.com/watch?v=lLsPJ0LODHw