fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

Doceń marketing internetowy w Twoim biznesie

 

Seminarium na temat: „Dlaczego nie stać Cię na prowadzenie biznesu bez internetu w 2022 roku” przeprowadziło 11 maja SEOgroup we współpracy z Pracodawcami Pomorza.

 

 

Tytułowe pytanie miało charakter prowokacji. Tak naprawdę przedstawiciele SEOgroup zaprezentowali najnowsze trendy dotyczące marketingowych działań internetowych. Wyszli od stwierdzenia, że współczesna rzeczywistość wymaga nie tylko stworzenia wizerunku firmy w internecie, ale też świadomego, jak najskuteczniejszego jej zbudowania i wykorzystania. Co oczywiście oni potrafią .

Trendy 2022 roku to zmierzanie ku dalszej digitalizacji, dostosowywanie stron www do urządzeń mobilnych, dalszy, pogłębiony rozwój systemu personalizacji użytkowników i dostarczanie im adresowanych do nich treści.

Ich (SEOgrup) system działania nawiązuje do sztuki japońskiej: – Działamy jak samuraje w pojedynku: skupieni, dynamiczni, odważni, działający w zgodzie z najwyższym kodem bushido – zapewniali,  – a kompleksowość działań nawiązuje do sztuki orgiami, jest nieustanną zmiennością i rozwojem.

 Celem głównym internetowej reklamy jest wpływanie na wybory, zachowania i przyzwyczajenia klientów.

SEOgroup oferuje rodzaj opieki nad internetowym życiem przedsiębiorstwa, co realizuje poprzez wskazywanie jego zarządom sposobów wpływania na wizerunek firmy, czyli tworzenie jej odpowiedniej marki ( i ew.  wyplątywanie się z wizerunku niekorzystnego). Opieka ta to nie tylko budowanie wizerunku firmy ale też zapobieganie ewentualnym kryzysom, kontrola nad publikowanymi materiałami, dbanie o bezpieczeństwo wizerunku  firmy w internecie. Wszystko to ma spowodować wzrost zaufania klientów do danej marki.

Wyższą szkołą jazdy jest Performance marketing, który wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji. Metoda ta korzysta z systemów uczących się, aby pomagać w rozwoju firmy, będącej jej podopiecznym. Wystarczy, że przekaże ona „opiekunowi” z CEOgroup określone dane dotyczące firmy, a on znajdzie  potencjalnych klientów, którym będzie wyświetlać najodpowiedniejsze reklamy w potencjalnie najlepszym czasie. W umowie należy sprecyzować jaki  ma być to zasięg geograficzny: na terenie całego kraju, województwa, miasta, a może dotyczyć nawet dzielnicy.

 


Tekst i zdjęcia: Anna Kłos