Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt.
„Jak Klienci mogą zadbać o wzrost przychodów Twojej firmy?”
organizowane przez członka naszej organizacji firmę „Think Customer”
6 czerwca (czwartek), godz: 11:00 – 12:30
Siedziba Pracodawców Pomorza, Al. Zwycięstwa 24, Gdańsk
Dobra analiza rynku, na którym funkcjonuje firma, znajomość potrzeb i oczekiwań Klientów w połączeniu z wdrożeniem skutecznych działań strategicznych przekłada się na znaczny wzrost rozpoznawalności marek, buduje długotrwałe relacje firma–Klient, co pociąga za sobą podwyższenie wyników sprzedażowych.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Po co analizować potrzeby Klientów?
- Kto jest Klientem Twojej firmy i jak zbudować jego obraz?
- Co to jest customer experience?
- Dlaczego audyt marki jest ważny dla przyszłej komunikacji Twojej firmy z Klientami?
- Jak strategia i działania Twojej firmy wpływają na percepcję Klientów?
- Dlaczego każda firma powinna mieć standardy obsługi Klienta?
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- Osób zawodowo odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż i zarządzanie relacjami z Klientami, którzy szukają wiedzy i inspiracji w tworzeniu rozwiązań przekładających się na lepszą komunikację firma-Klient,
- Osób zainteresowanych tematem customer experience, dla których celem jest kreowanie wartości marki wspierająca wyniki firmy poprzez dbałość o Klienta.
Prowadząca:
Anna Gapińska, założycielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej oraz École Supérieure de Commerce de Rouen. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie wsparcia sprzedaży, marketingu i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Jako pracownik i współpracownik była związana z firmami małymi i dużymi, podmiotami z kapitałem polskim i zagranicznym, organizacjami pozarządowymi, doradzała osobom prywatnym. Realizowała interesujące i ambitne, często rozbudowane projekty z zakresu marketingu produktowego, internetowego, międzynarodowego, badań marketingowych, content marketingu, brandingu, public i media relations, budowania relacji z wszystkimi grupami otoczenia firm. Wierzy, że wkrótce tylko firmy skupione na Kliencie będą w stanie obsługiwać go w konkurencyjny sposób, co pozwoli im wyprzedzić konkurencję i być liderami w swojej branży.
Spotkanie bezpłatne
Wymagana rejestracja