fbpx

Pracodawcy Pomorza

ENenglish

[wydarzenie partnerskie] Morfologia Sprzedaży

W tym roku spotykamy się już po raz czternasty z ludźmi sprzedaży. 150-200 uczestników i około 100 firm zgromadzonych na sali Centrum Wystawienniczo-Kongresowego „AMBEREXP0″ w Gdańsku.

Networking, stoiska wystawców, wiele nagród do wygrania dla uczestników oraz przyjazna i kreatywna atmosfera. Tak jest co roku.

Misją naszych spotkań jest:

  • poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
  • wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
  • wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
  • promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży.

Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.

Tematem wiodącym tegorocznej konferencji będzie „SPRZEDAŻ W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO”. Rok 2024 był dla polskich firm trudny, a 2025 nie zapowiada się lepiej. Nastał czas gospodarczego niepokoju. Czynniki wewnętrzne, ale również europejskie i globalne spowodowały, że rozwój ekonomiczny znacząco zwolnił. Wiele branż cierpi z powodu malejącej sprzedaży.

W trakcie konferencji odkryjemy przyczyny trudnej sytuacji wielu przedsiębiorstw, ale przede wszystkim pokażemy sposoby na przystosowanie się do nowych warunków i przejście przez ten trudny czas „suchą stopą”.

 Tematyka, którą przygotowaliśmy na ten rok jest następująca:

  • Makrotrendy i niepewność, czyli co kreuje ekonomiczne scenariusze jutra.
  • Jak zwiększyć odporność na stres i podnieść wyniki sprzedaży. Jak uratować szefów sprzedaży i handlowców przed wypaleniem.
  • Jak pobić rekord przychodów w czasie kryzysu w branży. Case z rynku budowlanego.
  • Zmiany strategii sprzedażowej to konieczność w trudnych czasach. Jak się do tego zabierać?
  • Spowolnienie gospodarcze to zagrożenie czy szansa?
  • Praktyczne sposoby budowania odporności sprzedażowej w czasie spowolnienia.
  • Skuteczna sprzedaż zaczyna się od zespołu – jak motywować i rozwijać pracowników. Case study Trans.eu
  • Bioprzywództwo: jak wilki radzą sobie z kryzysami i czego możemy się od nich nauczyć?
  • Pozytywna psychologia sprzedaży: Power bank pewności siebie w czasach niepewności.

 Wśród prelegentów i występujących: Andrzej Kubisiak, Marta Wojewnik, Karol Brylowski, Piotr Choszcz, Zbigniew Bartuś, Andrzej Twarowski, Dorota Sowińska, Łukasz Długowski, Paweł Fortuna i Jacek Czarnowski.

Konferencja odbędzie się 9 kwietnia 2025 w Gdańsku

w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym „AMBEREXP0″ przy ul. Żaglowej 11 (sala 1C).

 

Organizator: 
Cetus Consulting Sp. z o.o., 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5833478343
Kwestie merytoryczne: 
Jacek Czarnowski, email: jacek.czarnowski@sandler.com, tel.: 600 401 570
Organizacja i marketing:
Aneta Wieliczko, email: aneta.wieliczko@sandler.com, tel.: 692 131 682

Organizatorem wydarzenia jest Cetus Consulting – firma specjalizująca się w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

Po więcej informacji zapraszamy na: https://www.morfologiasprzedazy.pl/, https://www.linkedin.com/showcase/morfologia-sprzedazy-morfologia-przywodztwa/ lub  https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy .

REJESTRACJA

dla członków Pracodawców Pomorza 10% rabat (na hasło Pracodawcy Pomorza)