Zarząd Sekcji Edukacji i Coachingu
zaprasza wszystkich chętnych członków „Pracodawców Pomorza” na spotkanie pt.
Neuromarketing – współczesne możliwości wykorzystania w obszarze handlu, promocji oraz IT przy użyciu aparatury eyetracking.
Szczególnie mocno zapraszamy przedstawicieli firm
z branży marketingowej, handlu i usług oraz IT.
Termin spotkania 17.01.2018, godz. 13.00.
Agenda spotkania:
13.00 – Powitanie uczestników – Eliza Wójcik Przewodnicząca Sekcji
13.05 – Neuromarketing – dr Remigiusz Koc Wiceprezes EmotIn.
- współczesne trendy w zastosowaniu aparatury neuro w badaniach marketingowych
- prezentacja przykładowej aparatury pomiarowej stosowanej w badaniach neuro – eyetracking, EEG, inne
- eyetracking mobilny i stacjonarny – potencjalne obszary zastosowań w działalności współczesnych przedsiębiorstw. Np. badania rozpoznawalności marki, reklamy, produktu, zarządzanie informacją, określenie użyteczności stron www, aplikacji.
- prezentacja wybranych projektów badawczych zrealizowanych z wykorzystaniem aparatury eyetrackingowej – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polwell, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
13.45 – Panel dyskusyjny – kreowanie obszarów wykorzystania badań neuromarketingowych w biznesie
14.10 – Zakończenie i podsumowanie spotkania – Eliza Wójcik Przewodnicząca Sekcji
14.15 – Poczęstunek kawowy
Dr Remigiusz Koc – dr nauk psychologicznych, psycholog społeczny, wykładowca akademicki, wiceprezes spółki EmotIn, współtwórca Pracowni Neuropsychologii i Użyteczności przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy i członek zespołu badawczego realizującego badania neuro w ramach tejże Pracowni. Jako wiceprezes spółki EmotIn pracuje nad innowacyjnym produktem – systemem wspomagającym badania neuromarketingowe. Opracowane rozwiązanie ma wspomagać podmioty prowadzące badania nad marką i reklamą w ich codziennej pracy. W dalszej perspektywie wykorzystywane również w badaniu emocji.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o rejestrację