Pracodawcy Pomorza, wspólnie z firmą Think Customer, serdecznie zapraszają na indywidualne, bezpłatne konsultacje z zakresu Customer experience management. Według wielu trendów, analiz i różnego rodzaju raportów rok 2020 będzie właśnie rokiem wdrażania narzędzi, działań i strategii customer experience management (CEM) w polskich firmach.
Jeśli:
– chcesz dowiedzieć się co to jest customer experience i dlaczego jest ważne w każdej firmie,
– skonsultować jakie narzędzia CEM pozwolą w osiągnięciu zakładanych celów biznesowych w krótkiej i dłuższej perspektywie,
– przedyskutować jakie korzyści odniesie firma po przeprowadzeniu warsztatu z tz. mapowania podróży klienta,
– dowiedzieć się jak zmotywować zespół marketingu, HR i sprzedaży do zmian
Zgłoś swój udział w konsultacjach.
Konsultacje poprowadzi Anna Gapińska, pełnomocnik zarządu Pracodawców Pomorza ds. promocji marki. Interim manager i szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie w zakresie customer experience, zarządzania marką, marketingu, wsparcia sprzedaży i employer brandingu. Właścicielka firmy Think Customer, gdzie na co dzień doradza firmom jak skutecznie wdrażać narzędzia i strategie customer experience management.
Zapraszamy w piątek, 21 lutego od godz. 14:30 do naszej siedziby, Aleja Zwycięstwa 24, Gdańsk.
Prosimy o telefoniczne potwierdzenie udziału celem ustalenia indywidualnych godzin konsultacji pod numerem telefonu 58 340 08 95.