Pracodawcy Pomorza
zapraszają na kolejne wydarzenie z cyklu
Biznes to nie wszystko
– poznajmy się!
22 listopada
godz. 10.00
Oliwski Ratusz Kultury
Gdańsk, Opata Jacka Rybińskiego 25
G O Ś Ć S P E C J A L N Y:
Igor Tracz
Od 30 lat uprawia kolarstwo górskie i szosowe. Od 2000 roku zajmuje się sportem zaprzęgowym, którego jest czynnym trenerem i zawodnikiem – posiada osiem tytułów mistrza świata i osiemnaście mistrza Europy. Jest twórcą marki „Traczer” poświęconej produkcji sprzętu oraz szkoleniami z zakresu psich zaprzęgów. Od 1 marca 2022 roku wspiera ukraińskie wojsko i ludność cywilną. Zorganizował 34 konwoje humanitarne dla Ukrainy, transportując łącznie 170 ton pomocy humanitarnej. Jego zespół ewakuował z terenów wojennych 100 osób i 300 zwierząt domowych. Wsparcie humanitarnej dociera również na tereny okupowane. Współpracuje z żołnierzami Jednostki Wojkowej GROM i Fundacji SPRZYMIERZYNI z GROM.
Ukończył kurs ratownictwa medycznego. Umiejętności wykorzystywał w praktyce, kilkakrotnie reanimując poszkodowanych. Pracował z młodzieżą Stowarzyszenia MONAR i Ośrodka Mrowisko jako animator profilaktyki środowiskowej i lider grup w latach 1995-2006. Posiada doświadczenie płetwonurkowe, uprawiał speleologię, skoki na linach, biegi na orientację. W latach 1995-2000 tworzył odsłony maratonu Harpagan. W latach 1998-2009 prowadził firmę zajmującą się szkoleniami alpinistycznymi, pracami na wysokości, wspinaczką sportową. Przygotowywał żołnierzy sił specjalnych w zakresie miejskich technik alpinistycznych. W latach 2000-2010 zrealizował szereg wydarzeń teambuildingowych dla klientów instytucjonalnych, w których wykorzystywał wiele sportów ekstremalnych.
P R O W A D Z E N I E:
Ireneusz Osiński
Psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, trener, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Odznaczony medalem honorowym za zasługi pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Biznesowych Związku Pracodawców Pomorza.
Po zakończeniu rozmowy zachęcamy do udziału w rozmowach kuluarowych i networkingu!
Liczba uczestników ograniczona do 50 osób