PKO Bank Polski i „Pracodawcy Pomorza” zapraszają
15 czerwca (piątek) br., godz. 11.00-14.00
na spotkanie z cyklu
DZIEŃ DOBRY BIZNES
Jak pozyskać klienta i utrzymać relacje z nim? Jak rozwijać swój biznes za granicą? To tylko niektóre z zagadnień podejmowanych podczas spotkania.
W trakcie spotkania otrzymacie Państwo przydatną wiedzę w zakresie realizacji swoich założeń biznesowych w tym także z użyciem nowoczesnych narzędzi przywiązujących klientów do Państwa produktów i usług.
Agenda spotkania:
Nowoczesna technologia integracji kart lojalnościowych z kartami płatniczymi – Marek Górka
Technologia oferuje wirtualizację kart rabatowych i ich konsolidację na jednym nośniku poprzez integrację z kartą płatniczą! Tym samym przysłowiowy „worek” kart Stałego Klienta zostaje zastąpiony tylko jedną – jedyną kartą płatniczą! ZenCard umożliwia zapisywanie się do programu lojalnościowego, zbierając zgody klientów i co bardzo ważne – zapewniając zgodność z RODO!
- Jak utrzymać lojalność klientów – Wiktor Siegel
Wszyscy jesteśmy Klientami i ciągle podejmujemy różne decyzje zakupowe, natomiast SPOSÓB w jaki je podejmujemy jest ZAWSZE TEN SAM. Poznanie sposobu podejmowania decyzji przez Klientów jest kluczem do tego, by zachowania Klientów stały się dla Państwa ŁATWO ROZPOZNAWALNE I PRZEWIDYWALNE, co w bezpośredni sposób przełoży się na WZROST OBROTÓW FIRMY. Ta prezentacja powinna Państwu przynieść szybki zwrot z inwestycji!
- „Jak rozwijać Swój biznes za granicą?” – Monika Kachniarz
Czy Państwa firma jest gotowa do eksportu?; jeśli tak, to gdzie i jak szukać zagranicznych partnerów? W tej części spotkania przekażemy Państwu wiedzę praktyczną w zakresie zabezpieczenia wymiany towarowej z zagranicą oraz wskazaniem dróg i narzędzi jak w najlepszy sposób przygotować się do działalności poza granicami kraju.
Po spotkaniu zapraszamy na networking i lunch.
Marek Górka – Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Zencard Sp. z o.o. Grupa PKO Banku Polskiego. Odpowiada za wsparcie obszaru bankowego i wprowadzanie innowacyjnej technologii marketingowej dla klientów biznesowych regionu północnego. Doświadczenie zawodowe zdobywał obsługując projekty wdrożeń technologii informatycznych wspierających procesy zarządzania w sektorze publicznym jak i biznesowym. Od 2016 roku współpracuje z Grupą PKO Banku Polskiego wspierając działalność poszczególnych jednostek operacyjnych Banku.
Prywatnie miłośnik dobrej kawy i kuchni japońskiej.
Wiktor Siegel – Trener / Konsultant: Doświadczony menedżer i trener. Współpracuje z DOOR, wcześniej odpowiadał za grupę produktów w międzynarodowej firmie farmaceutycznej. Szkolił menedżerów różnych szczebli, w tym również członków zarządów. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii biznesowych i kluczowych zmian w dużych organizacjach. Kilka lat temu pomógł firmie Paul Hartmann (polski oddział międzynarodowej firmy medycznej) wdrożyć strategię biznesową prowadząc warsztaty i doradztwo dla Zarządu oraz menedżerów niższych szczebli. Wybrane rezultaty działań: Schering AG Po cyklu szkoleń polski oddział firmy Schering AG zajął pierwsze miejsce w Europie pod względem przyrostu sprzedaży kluczowego preparatu antykoncepcyjnego. Dzięki szkoleniu handlowców i właściwemu coachingowi, sprzedażowy wskaźnik share of mind wzrósł w ciągu 3 miesięcy o 120%; PKN Orlen Nadzór merytoryczny nad cyklem 8 szkoleń dla ponad 250 menedżerów wyższego szczebla pod nazwą Akademia Biznesu PKN Orlen obejmującym ponad 400 dni szkoleniowych. PKN Orlen był na tyle zadowolony z efektów, że zdecydował się na powtórzenie Akademii Biznesu w niezmienionej formie dla kolejnej grupy ponad 170 menedżerów; TEVA Polska Po zakończeniu cyklu szkoleń sprzedażowych dział OTC zanotował rekordowe przyrosty sprzedaży. Ten sukces w sprzedaży docenili akcjonariusze spółki i Polfa Kutno otrzymała w roku 2001 statuetkę Złotego Byka od Prezesa Giełdy Warszawskiej za największy przyrost wartości akcji. Kluczowi klienci: Alcon, ABB, ADH Soft, Alcatel, Bristol-Myers-Squibb, DB Schenker, Ernst & Young, Gaspol, Grupa Żywiec, Maspex, PKO BP, PKN Orlen.
„Dla trenera prowadzenie szkolenia jest pasją. Każdy trening traktuję jak kolejne wyzwanie, tym ciekawsze im bardziej wymagający są uczestnicy.”
Monika Kachniarz – manager ds. relacji z instytucjami zewnętrznymi w Departamencie Strategii i Analiz Międzynarodowych w PKO Banku Polskim. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. W Departamencie Strategii i Relacji Międzynarodowej odpowiedzialna za relacje z instytucjami rządowymi i międzynarodowymi w zakresie programów wsparcia polskich przedsiębiorców w ich ekspansji zagranicznej, misji gospodarczych, targów międzynarodowych i konferencji dedykowanych strategicznym kierunkom aktywności polskich przedsiębiorstw. Współtwórczyni Platformy Wsparcia Eksportu. Obecnie w pełni zaangażowana w projekt uruchomienia kolejnego oddziału korporacyjnego PKO Banku Polskiego w Londynie. Posługuje się biegle językiem angielskim i rosyjskim. W stopniu komunikatywnym w języku chińskim.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, prosimy tylko o rejestrację. Liczba miejsc ograniczona.